30 Temmuz 2007 Pazartesi

Ben yaşardım her günümü böyle.....

Tatilimizin bitmesine 2 gün kaldı maalesef.... Acaba hayatımızın her anını, tatilde gibi yaşasak sıkılır mıydık ki? Yok yokkk ben sıkılmazdım hem de hiç . Tembelim ya ondan işime geliyor :)))
Ama belli bir süre sonra yapılan şeyler rutinleşmeye başlıyor. Belki de aynı zevki vermezdi...Kimbilir!
Her günümüz aynı aslında ; uyanma, kahvaltı , havuz veya deniz , yüzme , güneşlenme , öğlen yemeği , dinlenme, yine yüzme , ikindi atıştırmaları , güneşlenme , yüzme derken, duş alma , akşam yemeği , lobi , bar , buz gibi bir bira (!) , muhabbet , şamata gırgır derken gün bitiyor.
En çok abarttılan nokta, yemek kısmı sanırım. Kendi adıma konuşmuyorum ama insanlarımız tuhaf. Sanki daha önce hiç yememiş , hiç görmemiş gibi hurrraaa ne varsa tabaklara dolduruyorlar. Sonra da çoğunun tadına bile bakmadan çöpe atıyorlar, her çeşit yemek de yenmez ki be adam ! Abartma işte.....
Ben sadece tatlı konusunu abarttım ama birazcık valla birazcık :P Tatlı canavarıyım ya! Ama ben ziyan etmeden yiyorum. Depoluyorum ve kiloya dönüştürüyorum ( Maalesef)
Dönünce veririm nasılsa .......
Bildiğiniz iyi bir diyetisyen var mıydı ? hahahaha şaka yaa......

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben tatilde oldugumu sadece yediğimde anlıyorum :)

Adsız dedi ki...

valla bende aynen öyle yapıyorum boşverdimmmm gitti :))
Hatta bir iki gün daha uzatsak mı ki :P
Keyif keyiftir.....