3 Temmuz 2007 Salı

Değişik bir tipti....

Geçen gün otobüs durağındayım. Bir kadın geldi yanıma .Tanımıyorum hatta daha önce hiç görmedim. Elinde kolunda poşetler var , arkadaki apartmandan bir kadına da laf yetiştiriyor bir yandan. Başladı konuşmaya ...
-Çalışıyor musun sen?
-Evet.Öğretmenim
-Tatil başladı nereye böyle? ( çok samimiyiz ya ! )
-Bizim seminerlerimiz var.
-Hımm. Benimde burda bir dairem var. Ama satıcam. Komşulardan sıkıldım
-İyi güzel..hayırlısı...
-Ayakkabı aldım . Ayakkabılar şimdi çok ucuz 25 lira .Aldım 1 tane . Bir tane daha alıcam
( bu arada kendimi cevap vermek zorunda hissediyorum , durakta başkası yok maaalesef )
-hıım uygunmuş evet.
-Şimdi pantoloncuya gidiyorum. Diktircem bi tane bol bol...
(daldan dala atlıyor ama sürekli konuşmayı da ihmal etmiyor , arada hatırlayamadıklarım da var)
-Güle güle kullanın
-Evi satınca komşularda zil takıp oynar artık, şıkır şıkır
-....................................( cevap veremedim çünkü haklılar sanırım , hatta 40 gün 40 gece düğün de yaparlar :=))) )
Neyse ki otobüs geldi ben bindim kadın da kayboldu , şimdilerde başkasına anlatıyordur herhalde................

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ablacım mümkünse o kadını bul ve benim adresi ver. bizim yan daire zaten boş. ben de sıkılıyodum birlikte konuşur eğleniriz :)

Adsız dedi ki...

Çatlak o bee ! kafayı yersin okulun bitmez boşversen....