28 Temmuz 2007 Cumartesi

Güneş damlar içime......

Tatillerde otele bağımlı kalmak , bazen sıkıcı olsa da , güzel yanları harika... Yemeğin hazır , odan temiz , kliman var , denizin var , havuzun var , eğlence var ( isteyene) , hatta bakın ( biraz zor da olsa wirelessim bilem var) Ama ne mantıktır ki çözemediğim , internet odadan çekmiyor sadece lobide kullanılabiliyor. Komik işte ! , laptopunu kapan lobide.
İlk gün çok kızmıştım bu otele ama , şimdi alıştım çok güzel. Hatta ilk akşam , eleştir eleştir , her lafımda bir olumsuzluk . Hani gidecek başka yer olsa , çıkıcam gidicem , o derece. Sonradan sakinleşince anladım ki , sıcaktan fenalaşmışım ben. Öyle bir sıcak ( 44 oC ) ve nem var ki çıldırmışım. İşte insanlar bu durumlarda cinnet geçirmeye daha bi meyilli oluyor sanırım. Gıcık ettim herkesi kısacası .
Sanki saraydan geldi hanfendü :)) "Bulmuş da bunuyor " derler di mi?
Ama insan rahata çabuk alışıyor nedense...
Günün büyük bölümünü , havuz ve denizde geçirirken , ben yine de temkinli olmaya çalışıp , öğlen 1 ile 4 arasını güneşten kaçarak geçiriyorum. Eğer plan yapmamışsak , en serin yer olan lobiyi tercih ederek , buraya kaçıyorum. Hatta şu anda herkesi uykuya gönderip , lobide yazımı yazıyorum . Sütlü nescafemi de almışım yanıma , bir keyif ki sormayın gitsin , nasıl uyurum ki bilmem ..............

Hiç yorum yok: