17 Temmuz 2007 Salı

Rüya görmüş...

Bu sabah egecim beni çok güldürdü. Ama gerçekten o kadar çok güldüm ki, karnıma kramplar girdi. Ve ege şaşkın şaşkın yüzüme bakıp ;
- "Anne yaaaa, ne dedin nolurr söyleeee" derken bile gülmekten cevap veremedim.
Sabah yanıma geldiğinde , bana gece rüyasında kötü birşey gördüğünü ve anlatmak istediğini söyledi. Onu dinlemek için koluma yatırdım , sarıldım. Anlat bakalım seni korkutan rüya neymiş dedim. Başladı rüyasını anlatmaya ;
- "Böle küdük küdük yayatıklay vaydı , bize delmişleydi, ben tok koyktum onlaydan , beni yicekti sanki "diye anlatıyordu. Dedim ki ;
- Egecim istersen daha düzgün anlatmayı dene . Neden böyle konuşuyorsun ?
- "Yaa tamam annecim düzgün anlatıcam" Dedi baştan aldı. Bir süre sonra yine değiştirdi konuşmasını ama şaka yapıyor tabi. Beni kızdıracak ya aklı sıra...
Sıra bana gelmişti artık . Egenin yüzüne baktım ve dedim ki;
-"Konutamıyotun helalde " dedim.
- Anne ne , ne dedin ? Anlamadımmm . Yaa gülme ! Ne dedin söyleee....
Ben krizdeyim tabi , cevap vermem mümkün değil. Böylelikle konuşma problemini çözmüş oldum.

Hiç yorum yok: