14 Mart 2008 Cuma

Kıskandığımdan değil !

Erken uyandım yine , bugün boş günüm ama yine de gerisin geriye dönüp yatamadım . Kaç kere söylendim kendi kendime "kızım yat , işin mi yok senin ? " Var da yapacak adam mıyım ben sanki? "Git zıbar işte"
Ama acıkmışım . Nasıl uyuyabilirim ki? Kahvaltımı yapıp sonrada evi yaşanacak bir yer haline getireyim bari. Şu haliyle sadece kullanılan bir yer gibi...Hani "her yer her yerde " derler ya . Bu ondan da beteri. Aman işte öyle bişey....

Uyusam mı yoksa ....

Zaten sabah sabah kafam bozuk.. kızmışım yine kendime ...Neymiş efendim ,az okumuşum , kendimi sıkamamışım , doktor olamamışım filan filan ...Bunları kim mi söylüyor? Tabiki de ben . Çok seviyorum , çok özeniyorum, içimde kaldı ama ne yapayım ? En değerli varlığımız sağlığımızken , insanlara yardım etmek , onları iyileştirmek gibi güzel bir duygu var mı?
Neyse ben de temellerini atıyorum . Nice doktorları yetiştirmek için. Okuyun leynn ...
Yoksa kıskandığımdan filan değil !! Bugün Tıp Bayramı diye aklıma geldi . Kutlu olsunnn dicektim lafı fazla uzattım.

2 yorum:

maviada dedi ki...

ne zamandır yedide uyanıyorum saat gibi.saati 7:40 a kurmuşum.Ne kızıyorum kendime. Ne oldu? Şimdi birkaç gündür artık 6 da uyanıyorum kurulmuş gibi. ne şimdi bu? insasn kendi kendine gıcıklık yapar mı yahu!

ozii dedi ki...

Valla bazen yapıyoruz işte...