9 Mart 2008 Pazar

Zıp zıp zıplayacaktım..Ama

İnsanın yaşı ne olursa olsun , çocuklar gibi heyecanlanmak her zaman mümkün... Hele ki heyecan duyduğun şey , bir tutkuya dönüşmüşse .... Değmeyin keyfine !

İşte bende böyle oldum. İçim içime sığmadı , hoplayasım , zıp zıp zıplayasım geldi. Ama " şunun yaptığına bak " derler diye zıplayamadım. Vallahi içimde kaldı . O yüzden iç organlarım ama en çok da kalbim zıpladı ve sadece ben hissettim . Bir de yüzümdeki inanılmaz gülümseme kaldı.

Herkesin tutkusu , heyecanı başka tabi , kimse için bir anlam ifade etmeyebilir , sonuçta bu da benim tutkum . Ortak tutkuya sahip olduklarımda az değiller , en azından bunu biliyorum. Tamam tamam çok dolandırdım , anlatıyorummm....

Nisan ayında 2. turnuvamızı düzenlemek üzere çalışmalara başladık. Herkes birşeyler yapmaya çalışıyor. İlk işimiz çılgın gibi sponsor dosyası hazırlamak. Kimi yazısını yazıyor, kimi resimlerini ekliyor, kimi dosyayı düzenliyor , kimi eksik yönlerini dile getiriyor. Kimimiz sponsor arayışında , yeni ve güzel fikirler çıkarma çabasında derken... Bir ekip çalışmasıdır gidiyor. Bazen VOLTRAN'ı oluşturduğumuzu söylerler hakkaten böyle bişey bu.

Dosya bitmek üzere , son eklemeler yapılıp baskıya girecek ama en önemli sorunumuz turnuvaya yer bulmak. Kolay mı en az 60 -70 kişiyi alabilecek bir salon bulmak , 2 gün boyunca orayı istila etmek ve de mümkünse ücretsiz bulabilmek....

Bende bu konu için, geçen gün Belediye Başkanımız ile görüşmeye gittim , heyecan doruktaydı . İçimden bir ses , "bu iş , bu yıl burda olacak özii " diyordu ama yine de "ya olmazsa" endişesi hep vardı. Hayaller kurdum bunun üzerine , günlerdir uykularım kaçtı. Sonuç olarak belediyemiz bize sponsor olduuuuuu :=)

Artık yerimiz hazır ve bu yıl ki turnuvamız MUDANYA 'da ... Çok mut-lu-yum çok . Harika bir şey bu !

Ama daha işler bitmedi... ( şu müfettişleri de bir atlatsaydık stres yaptı bende ! )

3 yorum:

Meleğin Dünyası dedi ki...

insanın birşey için bu kadar heyecan duyması çok güzel.o kadar uzun zamandır böyle bir heyacan yaşamadım.sana çok özendim.bu duygunu hiç kaybetmessin umarım.

ozii dedi ki...

Tşk ederim Melek'cim , bu heyecanı kaybetmem sanırım , bu oyunu öyle seviyorum ki, gelişsin istiyorum. Bir yerlere gelebilmek istiyorum...
Ne biliyim dreamland 'de başka ne olur ki , hayal işte....

maviada dedi ki...

enerjiye özenmişimdir,merak duyduğun bir şeye kendini adamaya özenmişimdir,ama ben yatalak don kişot hiçbir halt edemem!