13 Ekim 2008 Pazartesi

Özlemişim..

İstanbul 'da , Turnuva da çok güzeldi. Benim için tamamen farklı ve özel bir paylaşımdır turnuvalar... Özlediğimiz arkadaşlarımızla birlikte olma , yeni kişilerle tanışma , paylaşımlar , keyifle oynanan oyunlar , yapılan yorumlar , hatalar , tekrarlar ve kısacası o an'ı , orda birebir yaşamaktı , herşeyden en güzeli ! Gerçekten özlemişim.

Moralim bozuk gitmiştim , dalgındım , üzgündüm , biraz da isteksizdim. Oyunlarıma yansıtmadım dersem yalan olur. Ama yine de gittiğim için çok mutluyum. Kafam dağıldı , az da olsa derdimi unuttum .

Şimdi de yeni okulumla , yeni öğrencilerimle ve arkadaşlarımda tanışmama saatler kala , biraz gergin miyim ne , anlayabilmiş değilim ? Ama geçecek...Geçmeli...

12 yorum:

Böcek dedi ki...

lazım böyle şeyler arada.. iyi yapmışsın gitmekle özicim..

Handan dedi ki...

Herşey çok güzel olacak...

Günaydın. Harika bir haftaya açılsın sabahın...

özii dedi ki...

**Bence de iyi yaptım böcekcik:)

** OLur mu ki handancım gerçekten çok endişeliyim. Kaybettim umudumu bir kere...

Adsız dedi ki...

umarım yeni okulun da sana mutluluk getirir.
hayırlı olsun

TANYER

SMİLENA dedi ki...

İyi bir haftasonu geçirdiğin için çok sevindim.Yeni okulunda ve yeni görevinde sonsuz mutluluklar dilerim.ayrıntıları bekliyorum...
öptüm..

Adsız dedi ki...

yeni okulun hayırlı olsun...

sevgiyle kal

BibiS

KUGUU dedi ki...

Nasıl gecti ilk gunun canim? (bugun muydu??)

özii dedi ki...

** bibis hem hoşgeldin , hem de teşekkürler ...

** Kuğucum tam anlayamadım ama o ışık yanmadı galiba yaa:( esas çarşamba derse giricem o zaman netleşir.

Hülya dedi ki...

yeni okulunuz hayırlı olsun, vardır her işte bi hayır, ileriye bakmak lazım, mutlu olun inşallah...

özii dedi ki...

İnşallah Hülyacım...

edağ dedi ki...

Canım siteye simdi girdim, oldukça geliştirmişsin çokta güzel olmuş eline sağlık. Şu koyduğun müziği de çok beğendim "even the nights are better" :) ayrıca Sai nin resmini de çok beğendim iznin olursa Facebooka koyayım bir ara :D
Barkının resmine bakınca şunu anladım; Sai'yi ondan başkası taşıyamazmış saçları bile benziyor :)

Bu arada az önce Facebook'a fotograflarımızı yükledim. Keşke daha çok çekebilseymişim. Şu makinayı tamir ettirmem lazım artık.

İlk haftan nasıl geçiyor? Çarşamba demişsin, bugün Perşembe demekki artık kafanda birşeyler netleşmiştir. Umarım tahmin ettiğinden daha iyi olmuştur herşey.

Canım arkadaşim, şunu hiç unutma, hayatta hiçbirşeyi boşuna yaşamıyoruz. Mutlaka karşılaştığımız olaylardan birşeyler öğreniyoruz, ya da daha önce farketmediğimiz birşeyleri farketmemizi sağlıyor bu olaya da böyle bak, ve biz bazen mutlu olmasakta başımıza gelen herşeyde bir hayır var mutlaka.

Gene uğrarım bu ara gene sıkışık bir döneme giriyorum ama artık işleri bitirip sakin kafayla go oynamak istiyorum, seninle de oynarız :D öpüyorum.

özii dedi ki...

Resimleri aldım Edacım, teşekkür ederim.
İşleri bitir go her zaman ...