25 Şubat 2012 Cumartesi

Esnemek zorunda mıydım?

Uzun süredir spor yapıyorum ama fazla esnemeye çalışmanın vereceği zararı hesaplamamış olmalıyım ki 2 gündür acı çekiyorum. Omurgayı ısıtmak için yapılan twist hareketlerinde kendime en büyük kötülüğü yapmışım , haberim yok. 

Belim tutulmuş , şiddetli bel ağrısı çekiyorum. Oturup kalkmak , yatmak , ayakta durmak , yürümek bile işkence gibi geliyor. Sürekli "ayy ayy ayy off off off" modunda 2 büklüm gezinip duruyorum. Yani gerektikçe... Onun dışında yastıklarla destekleyip en uygun şekliyle yatmaya çalışıyorum. Sürekli batma şeklindeki acı kendini hissettirdikçe de kendime kızıyorum. O kadar esnemek zorunda mıydım ? Bu acıyı çekmek zorunda mıydım? offf....

Bel bölgesini sıcak tutmaya çalışıp " Kasları aşırı zorlamaktan oluşan ağrıdır, geçer" diye düşünüyorum ama dahada artış göstermesi canımı sıkıyor. Geceleri sağa sola dönme sıkıntısı , sırt üstü yatma sıkıntısı uykumu da olumsuz etkiliyor. Hele şu acı bir geçsin , ben bir daha twist hareketlerini yaparsam . Geçer değil mi  ?!?!

12 yorum:

Muzurella dedi ki...

Geçer merak etme :)
Ben bi spor dersinden çıkıp bi hafta tuvalete bile oturamadığım zamanları hatırlıyorum.
Ama geçiyor; önemli olan tekrarlamamak :)

özii dedi ki...

** Teşekkür ederim Muzurella . Bu kas ağrısı gibi değil sanki de ondan korkuyorum . Yoksa diğerininde cezasını az çekmedim :))

SMİLENA dedi ki...

kıyamam ben sana.çok geçmiş olsun.muskoril yaptırsana bana çok iyi gelmşti..

özii dedi ki...

** Sağol canım . Hapını içeceğim bir de kas gevşetici krem...

Adsız dedi ki...

Kas gevşetici önerecektim bende ama yine de geçmiyor meret.Dikkat edin özii :)

özii dedi ki...

** Teşekkürler Red Riding Hood, umarım çabuk geçer ama uzayacak gibi..

Handan dedi ki...

Ben yapmıyorum onu artık, dediğin gibi belime vuruyor. Geçti geçti Öziicim.

özii dedi ki...

** Yaşlanıyor muyuz Handanım :)))

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok geçmiş olsun ozi cim ben de pilatesle birlikte zaman zamaan bel agrısı ceker oldum üzülüyorum halime:((

özii dedi ki...

** Teşekkür ederim Çocukla çocuk , artık daha dikkatli olmak lazım galiba :))))

Handan dedi ki...

Canım sesin çıkmıyor merak ettim.

özii dedi ki...

İyiyim Handanım , sadece garfield modu diyelim :))