En olmadık zamanlarda 444' lü çağrı merkezlerinden gelen aramalara " Müsaitim , sizi dinliyorum " dediğiniz anda teslim olursunuz. Bu bazen banka kredisi için , bazen TTNET , bazen Digitürk , bazen de Turkcell , Avea derken bir sürü yerden gelen çağrılar olabilir.
Kampanyalar ve tarifeler hakkında en az 5 dk. ya da daha fazla vaktinizi alıp sizi esir ederler. Hem dinlemek , hem de cevap vermek zorundasınızdır. "Hayır, teşekkür ederim , ilgilenmiyorum " desenizde asla ilkinde kabul etmezler. Biraz tatlı sert çıkana kadar da ısrara devam ederler. Bir de derler ya " bıdı bıdı bıdı anlatıp anlatıp işleminizi gerçekleştirdim. Onaylıyor munuz ?" Yanlışlıkla dinlemeden "evet" dersen gitti. Neyse bu böyle uzayıp gider zaten...
Geçenlerde böyle bir görüşme için D-Smart'tan eşimi aramışlar. Kısa sürer diye dinlemeyi kabul etmiş ama kız anlattıkça anlatmış. Bizimkisi bunalmış tabii " Biz televizyonla ilgilenmiyoruz" demiş ama kız pek ikna olmamış , hala bilgi vermeye devam etmiş. Artık o kadar uzatmış ki sonunda eşim dayanamamış " Hanımefendi anlatamıyorum galiba , biz televizyon seyretmiyoruz. Evimde 1990 yılından kalma , 37 ekran bir TV var. D-Smart istemiyorum " demiş.
Kısa bir sessizlik olmuş , sonra " İyi günler" demiş , kapatmış telefonu. Eminim kız şoka girmiştir ama bizimkisi de gülmekten şoka girmiş :)) Bu kadarda ısrarcı olunmaz ki ama . Ben istesem yolumu bulamam mı ?
2 yorum:
gülmek iyi geldi :))
Iyidir tabiki
Yorum Gönder