10 Ekim 2012 Çarşamba

İşleminizi onaylıyor musunuz?

En olmadık zamanlarda 444' lü çağrı merkezlerinden gelen aramalara " Müsaitim , sizi dinliyorum " dediğiniz anda teslim olursunuz. Bu bazen banka kredisi için  , bazen TTNET , bazen Digitürk , bazen de Turkcell , Avea derken bir sürü yerden gelen çağrılar olabilir.
 
Kampanyalar ve tarifeler hakkında en az 5 dk. ya da daha fazla vaktinizi alıp sizi esir ederler. Hem dinlemek , hem de cevap vermek zorundasınızdır. "Hayır,  teşekkür ederim , ilgilenmiyorum " desenizde asla ilkinde kabul etmezler. Biraz tatlı sert çıkana kadar da ısrara devam ederler. Bir de derler ya " bıdı bıdı bıdı anlatıp anlatıp işleminizi gerçekleştirdim. Onaylıyor munuz ?"  Yanlışlıkla dinlemeden "evet" dersen gitti. Neyse bu böyle uzayıp gider zaten... 
 
Geçenlerde böyle bir görüşme için D-Smart'tan eşimi aramışlar. Kısa sürer diye dinlemeyi kabul etmiş ama kız anlattıkça anlatmış. Bizimkisi bunalmış tabii " Biz televizyonla ilgilenmiyoruz" demiş ama kız pek ikna olmamış , hala bilgi vermeye devam etmiş. Artık o kadar uzatmış ki sonunda eşim dayanamamış " Hanımefendi anlatamıyorum galiba , biz televizyon seyretmiyoruz. Evimde 1990 yılından kalma , 37 ekran bir TV var. D-Smart istemiyorum  " demiş.  
 
Kısa bir sessizlik olmuş , sonra " İyi günler" demiş , kapatmış telefonu. Eminim kız şoka girmiştir ama bizimkisi de gülmekten şoka girmiş :)) Bu kadarda ısrarcı olunmaz ki ama . Ben istesem yolumu bulamam mı ?

2 yorum:

pınarpare dedi ki...

gülmek iyi geldi :))

özii dedi ki...

Iyidir tabiki