15 Eylül 2013 Pazar

Gece gece kasap köfte muhabbeti...

Saat gecenin 1'  i olmuş arkadaşımla yemek muhabbeti yapıyoruz. Olacak iş mi ? Karnım nasıl guruldamaya başladı , nasıl acıktım anlatamam. Ve biliyorum ki bu şekilde uyumam imkansız. Tutmuş bana kasap köftelerden filan bahsediyor. Yakın olsa gidip yiyeceğim ama uzak işte...  
 
Bende gidip nefsimi kokoreçle mi köreltsem diye düşündüm ama benimle gelecek arkadaş bulamadım. Yok bu saatte yenirmiymiş , yok kilo alırmışız falan filan ?  Kim düşünür kiloyu , sanki her gece mi yiyorum. Hem zaten bu işin raconu bu , bu saatte yenir...
 
Ama ne kokoreç yemeye gidebildim , ne de başka birşey. Arkadaşımda oturdu evinde kasap köftesini yaptı da , banada "çatla e mi ? " dedi. Çatladım ama çaktırmadım :) Kedi gibi mutfakta gezindim , bulduğum en masum şey salatalık oldu . Biliyorum çok alakasız oldu ama napiim tuzlayıp tuzlayıp yedim çıtır çıtır...
 
Köfte de güzelmiş ama söz aldım. Afiyet olsun artık ne diyim. Bende gidip uyuyayım barii yoksa kahvaltıda köfte diye tutturucağım  ters olacak :) İyi geceler olsun...

6 yorum:

Handan dedi ki...

Mmmm, salatalık gibisi var mı :-)

özii dedi ki...

Günaydın Handan'ım. Yok aslında çünkü rahat uyudum. Köfte yiyen arkadaşım uyuyamamıştır bence :))))

Handan dedi ki...

Sana da günaydın canım, ben de uyuyamamıştır o:-)

Yeni eğitim yılında huzur, bol sabır , sağlık, bol sabır, keyifli öğrenciler, bol sabır diliyorum sana Öziicim:-)

özii dedi ki...

Çok teşekkürler Handan'ım. Gerçekten bol sabır lazım :)))

absalom dedi ki...

hahahaaa nasıl adi bi arkadaşmış o öziiiii.
olan var olmayan.
dışarı çıkabilen var çıkamayan var.
gece yarısı böle çatlatılır mı insan:))

yannız kasap köfteyi ben de severim.
özel yaptırıyorum ayıptır sölemesi:))

özii dedi ki...

Yaa sorma absalom ayıp etti valla. Gece gece canım çekti. Ama intikam soğuk yenen bir yemektir.
Acı olacak :))) çok acı