9 Eylül 2013 Pazartesi

Tane tane...

Kulaklarım konusunda hiçbir endişem yok ama bazen insanların söylediklerini anlamıyorum.Nasıl homur homur bir konuşmadır , nasıl bir aceledir gel de anla.
 
İşin kötüsü bazen önemli bir görüşme yaparken "1 dk. sakin ol , acele etme yarısını anladım yarısını yuttun zaten" diyorum ama herkese de denmiyor ki. O nedenle tane tane acele etmeden konuşanları seviyorum . Ne o öyle blırıp blırıp bıyık altından konuşmalar. Ne diyosun , ne anlatıyorsun , bana mı dedin , acelen ne ? Sonra kısa bir kilitlenme yaşıyorum bunu mu demek istedi , onu mu demek istedi diye. Yoksa ben mi sağır oldum. Hayır değilim özellikle de az seslere karşı bile hassasım. Sen acele acele konuşacaksın diye ben bulmaca çözmek zorunda mıyım?
 
Mesela , az önce servisten biri aradı , birşeyler anlattı anlattı ama ne dedi anlamadım. Genellikle telefonun her yerde çekmemesinden de kaynaklanan sorunlarda olabiliyor ama en son geç kaldığı için özür diledi sadece onu anladım. Neyse birazdan gelince anlatır ama umarım blırıp blırıp olmaz. Tane tane konuşsa bari ...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bana mı diyosun?

ahahahaa
bilirsin ben de kızınca felan acaip volümlü ve hızlı konuşurum.

kınıyorum.

özii dedi ki...

Tabiki hayırrrr....blirip blirip ne diyosunn sen?