14 Ocak 2014 Salı

Kesti cezasını ...

Bu sabah dersim erken bitti , tam çıkacaktım ki kamyonetin biri arabamın önüne park etmiş , 4 'lülerini de yakmış gitmiş. Yol zaten dar , yol boyunca ikinci bir sırayı oluşturmak da yasak.  Ne diye bırakıp gidersin  ki ...
 
İnsanlık halidir anlayabilirim. Acil bir durumdur , ödemedir , bankadır , hastadır vs. pek çok şey düşünebilirim. Ama bekleme veya bekletme süresi 10-15 dk.'yı geçerse bunun düşüncesizlik , saygısızlık olduğunu da düşünürüm. Nihayetinde başka bir aracın da önünü kapatıyorsun. Belkide başka acil bir işe engel oluyorsun. İşin çok mu acil , ne olurdu araç camına telefon numaranı bıraksaydın , gelince seni arasaydım. Daha İyi olmaz mıydı kamyonet bey? 
 
İlk 25.dk' da oradan geçmekte olan polis durumu görünce durup baktı. Fotoğraf makinesini çıkartıp çekti fotoğrafını , kesti cezasını. Yapacak birşey yok , kaldı ki durumu şikayet etmiş filan değilim. Belediye de anons etmiş ama duyan yok. Çevrede herkes birbirini tanır ama bu aracı kimse tanımıyor. Görenler "yukarıya doğru gitti " dediler...(kanatlanarak değil tabiki  ) :))))))
 
Bundan sonra bir 25 dk . daha bekledim. Hava soğuk , haliyle üşüdüm , arasıra arabada oturdum bekledim ama hala gelen giden yok. Eşim de sürekli arayıp " Hala gelmedi mi ? " diye sordu... "Yok" dedim." Şimdi 155 'e haber veriyorum" dedikçe de " Dur , sakin ol , acele etme " demeye devam ettim. Kızdım , elbetteki çok kızdım ama sebep de olmak istemedim.Gerçi yedi cezasını oturdu aşağı , daha ne olabilir ki. O  ceza bile yakacak canını , bunu biliyorum. Yaklaşık 1.5 saat bekleme süresi sonunda kamyonet bey hala ortada yoktu.Sonunda eşim geldi binbir sıkıntıyla aracı oradan çıkarttık ama o yol ortasında kalmaya devam etti... Sonra ne oldu bilmiyorum .  Bildiğim tek şey içi acıyacakk...
 
 

2 yorum:

Handan dedi ki...

Pes artık..

özii dedi ki...

2 saat sonra görenler olmuş hala oradaymış , çaldı kaçtı mı naptı anlamadım kiiii....