13 Şubat 2015 Cuma

umutsuzluk yapmak yok....

Umutsuzluğa kapılmak istemiyorum. Umut her zaman vardır ve bende iyi olacağını düşünmek istiyorum. 

Bugün yoğun bakım kapısının önünde beklerken birbirinizin farkına bile varamadığınız oda arkadaşlarınızın yakınları ile tanıştık. Acil şifalar diledik hepinize. Bir an önce sağlıkla çıkarsınız inşallah...

İçinde olmadan anlayamıyor insan bazı şeyleri göremiyor. Oysaki ne acılar ne zorluklar yaşanıyor içerilerde. Mesela , yoğun bakımda 1 yıldır kendini bilmeyen , 4 aydır beyinle ilgili sıkıntıları olanlar varmış. Ona rağmen herkesin umudu var kaybolmamış . Gözünü kırpsa umut işte... Ama ben inanıyorum ki babam bunu da aşacak. Gücünü biliyorum...

3.günün sonunda bugün seni görebildim babacım ama uyuyordun. Solunum cihazına tepki vermemen için uyutuluyormuşsun. Haklılar aslında hiç kolay olmazdı o koca boruları ağzında ve boğazında hissetmek. İçim acıdı üzüldüm ancak solunumun oldukça rahat görününce biraz rahatladım bende.  İyi olacaksın babam benim , güçlü ol lütfen çıkalım bir an önce buradan...

Biliyorsun değil mi ? 
Seni seviyoruz  ♥♡♥



7 yorum:

SMİLENA dedi ki...

Şener amca bunu da atlatıcak ben inanıyorum,sen de hiç inancını kaybetme Özim

özii dedi ki...

İnşallah canım inşallah...

Klio'nun Şarkısı dedi ki...

Geçmiş olsun, Allah yardım etsin...

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun Allah babanıza ve şu anda hasta olan bütün insanlara acil şifalar versin...

özii dedi ki...

* Sezer eser çok teşekkür ederim. Amin. ...

* çocuk mu Kariyer mi. .. Tüm hasta olanlar için amin diyorum. Teşekkürler. ..

Defne Soysal dedi ki...

Acil sifalar dilerin, Allah yardımcınız olsun

özii dedi ki...

*defnecİm amin canım