25 Şubat 2015 Çarşamba

Niye göremiyorum?

Uzun zamandır kitap okuma isteğim olmasına rağmen bir türlü eyleme geçemeyişimin bir sebebi olmalıydı. Ben bu kadar isteksiz olamam ki , kaldı ki olmamalıyım da zaten...Ne zaman bir şeyler okumaya başlasam , yazılara bir şeyler oluyor. Dikkatinizi çekerim yazılara oluyor bakın , bana değil :))) 

Özellikle de minik yazılı ilaç prospektüsleri var ya onlara...
Eskiden gayette okunuyordu şimdi okunmasın diye küçücük küçücük yazıyorlar galiba :))) 
Hep anlamayalım diye :))) Evet evet kesinlikle öyle ...

Sanki yazıların hepsi bitişik yazılmış , bütünleşmiş gibi bir hal alıyor. Bir büyüyüp netleşiyor , bir küçülüp bulanıklaşıyor ama bir türlü  dengeyi kuramıyor. Sonra da "Amannn sonra okurum. Acelesi yok " diyerek erteliyorum. Ama nereye kadar ? 

Belli ki alıcıların ayarı artık bozulmuş ve yedek parça ihtiyacı şart olmuş. Ama hiç bir şey orijinal parçaya benzer mi ? Benzemez tabiii...Bunlar artık yaşa bağlı olarak ortaya çıkan kusurlar zaten. Kabul etmek lazım ki tırtlıyoruz :)) 

Hal böyle olunca da ailecek göz doktoruna gidip kontrolden geçtik. Bu arada eşim de gözlüklü oldu. O Miyop , ben Hipermetrop. Yine zıt yani :)) O gözlüğüne alıştı ve onsuz yapamıyor ama ben neden bilmiyorum henüz kullanamadım. Takmamak için de zorlanacağımı düşündüğüm yazılardan ısrarla kaçıyorum ve onsuz idare etmeye çalışıyorum. Çünkü şöyle de bir gerçek var, gözler gözlüğe alışınca daha sonra gözlüksüz göremez durumuna geliyor. Direniyorum anlayacağınız...




5 yorum:

Handan dedi ki...

Ben de dvdlerin üzerini okuyamıyordum:-) Ama hiç aklıma gözümün bozukduğu gelmedi ha, yazılara kusur buluyordum. Sonra bir gün gözlüksüz baktım ( Miyop ya benim gözüm) aaa, okunuyorlar:-) Ama iki gözlük de çok uğraştırıcı be.

özii dedi ki...

zaten zamanla o da çıkacak dedi. İkisi bir arada vereyim dedi yok dedim ben uzağı görüyorum
ufff tırt di imii :(

SMİLENA dedi ki...

ben direnmeyi bırakrım :((alıştım bile

özii dedi ki...

yaa güzelim ince işçilik seninki bir yerde mecburen alışıyorsun...
geçen gün sınav sorusu hazırlarken bende taktım ama acele ettim yani işim bitsin ay aman offf

Katre dedi ki...

:) Çok tatlısın yaa seni de özledim :)