3 Eylül 2007 Pazartesi

Bugün...

Bu sabah erken kalkmak zorunluluğum olduğu için biraz tedirgindim. Neyse ki geç kalmadan zamanında uyandım . Eh olsun o kadar iki tane cep telefonu kuruyorum duyayım lütfen. Yolda giderken arkadaşıma dedim ki :
"Yaa ben özlememişim galiba , geri mi dönsek ?"
Güldü , o da özlememişti ama itiraf edemedi nedense :))
Neyse , arkadaşlarımızla birlikte olmak çok güzeldi . Kısaca tatil özetleri geçildi. Bomba haberler alındı , verildi. Sohbetler edildi. Birbirimizi özlemişiz. Okulumuzda tamirat vardı , yenilenen yerler biraz umut vericiydi. Ama en çok beğendiğim , oluşturulan bilgisayar sınıfıydı .Gıcır gıcır her şey yeni. (İlgi alanıma mı giriyor ne :P) Hem artık bir projeksiyonumuz bile var. Başka yerlerden dilenmek zorunda kalmıcaz. Ne güzel....Derslerimin büyük bölümünü bilgisayardan görüntülü işleyebilirim.
Müdür Bey'e dedim ki:
- Bilgisayar sertifikası olan arkadaşları değerlendirirsiniz artık değil mi ? : ) Mesajı almıştır diye düşünüyorum . Ne dersiniz?
Yeni eğitim öğretim yılı hepimiz için hayırlı olsun dedik ve erkenden ayrıldık .

Hiç yorum yok: