4 Eylül 2007 Salı

Ben 1. sınıftayken….

Almanya'dan döner dönmez hemen 1.sınıfa başlamışım. Arkadaşlarımla çok fazla iletişimde değilim. Çekingen bir tipim , o sıralar ( uzunca bir zamanda böyle oldu ya neyse ) Şimdi fazlaca açıldım, neleri aştım neleri….Ama yine de çekerim kendimi.
Neyse sınıftayız, öğretmenim demiş ki ;
“Kızım gel bakalım tahtaya , oku bakalım yazıyı neymiş ”
Ben gayet soğuk , kızgın bir ifadeyle;
”Ben kalkmam, sen kalk “
demişim . Hala çok gülerim kendime . O zamanda , o cesaret hayret doğrusu!
Öğretmenim şaşırmış. Dediğini yaptırtmak zorunda da .. Ee tabi biraz tatlı sert tepki gösterince , tıpış tıpış gitmişim.
Başka bir bombamda şu;
Ben biberonda süt içme işini biraz abartmışım sanırım . 1. sınıfa kadar yanii.. Keyif işte. Annem bu durumdan yakınıyor haklı olarak. Napsın ? Çareyi öğretmenime danışmakta bulmuş. Bir gün öğretmenim de derste sormuş:
- "Kimler sütü bardakla içiyor?"
Bütün sınıf parmak kaldırınnnncaaa , ben çakmışım durumu tabii . Zeki kızım yaa!
O gün eve gidersin. Anneme bi güzel söylenirsin:
-"Sen söyledin dimi öğretmenimeee " diye kızıp, ağlamışım. Ama o günden sonra da sütümü biberonsuz içmişim . İyi ki sütten nefret etmemişim . Çok severimmm çünküü...

Hiç yorum yok: