18 Şubat 2008 Pazartesi

Bu başka tatil :)

" Yaşasın kar tatiliiii " diyeceğim ama ilginçtir ki ortada kar filan yok! Havada uçuşuyorlar. Sadece poyraz fırtınası var , sanırım karın tutmasını önleyen de bu....Yollar açık, arabaların üzerinde 2-3 cm kadar kar var. Bu bana görünen kısmı tabi. Çıkıp oynayamadık ya , kardan adam yapacak kadar kar göremedim ya sinir oldum doğal olarak .... Resme aldanmayın farklı bir yer orası ...Mudanya değil !


Ama burdan 5 - 10 km sonrasında manzara farklı... Köy yolları kapalı , zincirsiz rampa çıkmak yasak, buzlanma , kayma tehlikesi derken tatil olduk işte. Ama bu şekilde daha bir keyifli oluyor nedense ...Şimdi biz yarını da umutla bekliyoruz .En azından ben büyük ihtimalle gidemem diye düşünüyorum. Çünkü o yolda araba kullanamam . Oldukça tehlikeli , dar , yokuş ....Başka türlü ulaşımda yok bakalım ne olacak??
Ben bunları yazarken an itibariyla kar şiddetlendi. Haftayı kapatır mıyız desem abartmış mı olurum?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bursa bembeyaz her taraf kar ve ben bunları yazarken 1 gün daha tatiliz.iyi dinlenmeler.