9 Şubat 2008 Cumartesi

İşte yeniden...

O heyecanla beklediğim , 15 günlük tatil nihayet bitti. Planladığım hiç bir şeyi yapamadığım için kendimi tebrik ediyorum ve bu yüzden pek de iyi hissetmiyorum. Aslında plan yapmamak lazım , hayatı olduğu gibi akışına bırakmalı . Ama anlayana....
Bu 15 günü , bulamayanlar da var biliyorum haksızlık ya da düşüncesizlik de etmek istemiyorum ama ben sadece uyudum galiba . Her sabah uyandığımda , öğlen oluyordu . Bi de hala " sabah" demişim :))) Bu yüzden günün yarısı yaşanmadan bitti , gitti. Dönüp şöyle bir bakacak olursam, arkadaşlarımın ziyaretleri , biraz alışveriş , aile ziyaretleri , küçük beyin tatil ödevleri , hikayeler ve gerisi de evde bol bol miskinlik ve go sanırım. "Gettiii gettii dağ gibi tatil getti " demek geliyor içimden. Şimdi aklım Haziran' da . Ya da bu aralar kar yağar mı ki ?? Ayy ne yüzsüzümmm...
Ve yarınnn yeniden iş başı + pazartesi sendromu + uykusuzluk+ isteksizlik + artısıı çokkk
Hadi hayırlısı bakalım ...Bu da geçerr....

Hiç yorum yok: