13 Şubat 2008 Çarşamba

İşler neden bitmez ???

Malum tatil sonrası , işler biraz yoğun . Toplantılar , tutanaklar , yeni kararlar , öğrencilere verilen bol bol nasihatler....
(Dinleseler, içim yanmayacak zaten ! ). Yine bir kulaklarından girip , diğerinden çoktaaannn çıkmıştır bile.
Yapılması gereken işler , o kadar çok ki.....Bir sıraya koyup , başlamanın zamanı geldi de geçti bile...Yine bir heves oturdum , bilgisayarımın başına. Sözüm ona kararlıydım . Önce maillerimi kontrol ettim . Amanınnnn 50 ' den fazla mail var . "Kim okuyacak şimdi bunları " dedim bıraktım. Düzenli olarak takip ettiğim blogları da , ziyaret ettikten sonra canım iş filan yapmak istemedi. Öyle böyle derken , 2 saat zaman yemişim şu teknolojik aletin karşısında. Ne onla , ne onsuz , ne illet bişey bu yaa.....Anlayacağınız üzere , ben yine hiç bir işe başlayamadım . Bide çenem düştü diyeceğim ama kendi kendime konuşmayayım diye sustum artık :D

Hiç yorum yok: