6 Ağustos 2008 Çarşamba

K3AP1 , Düşük......

Saat gecenin 02:00 civarında , uykum kaçmış , gitmiş. Odadayım. İnternetim yok! Balkona çıkıyorum . An itibarı ile Side 'de hava serin. Nem yok . Gayet güzel. Laptopumu alıyorum. Can sıkıntısından ağ aratıyorum . O da ne ? Kablosuz bağlantılar algılanıyor ama bağlanma durumu o kadar düşük ki...Defalarca kopuyor , gidiyor , geliyor.

K3AP1 diye bir bağlantı. Bu ağı gündüzde bulmuştum ama etkileşim o kadar çok olmalı ki , bir türlü bağlanamamıştım. Şimdi her yer sakin olduğundan , kopmalar nispeten az. Acaba kime ve nereye aitti ? Onlara çok teşekkür etmeliyim . Ne olursa olsun , bir sürede olsa , dünyayla bağlantı kurabilmemi sağladılar ya , bu çok güzel. Bende birikmiş maillerime , arkadaşlarımın bloglarına baktım . Her an bağlantım gidebilir diye de acele ettim. Ama şimdi de düşük pil uyarısı geldi , şarjım bittiğinden daha fazla bakamayacağım. Gidip uyusam iyi olacak....

Hiç yorum yok: