14 Ağustos 2008 Perşembe

Tayinim...

Geçen hafta sonuçları , heyecanla beklerken , sistemde aşırı yükleme olduğu ve gecikmeli olarak duyurulacağını öğrendiğimde , epeyce gerilmiştim. Sonrasında 1- 2 gün daha soruşturdum ve hiç bir haber çıkmayınca " amannn boşver " dedim bıraktım. Dün yoldayken de arkadaşım telefon açtı ve tayinimi sorduğunda , bilmiyorum dedim. "Benimki çıkmadı" dediğinde ise ben , bana vuran piyangoyu anlamış oldum. Kadrosu açık olan 3 okul vardı ve biz de 3 kişiydik . Hepimiz istediğimiz ilk tercihlerimize yerleştirilmeyi bekliyorduk. Ama öyle olmadı ...

Tayinimin çıktığı okul , 2. tercihimdi yani oğlumun şu an okuduğu okul . Oysa ben 1. tercih ettiğim okuldan o kadar umutluydum ki ... Bir an şaşırdım . Yani ne sevinebildim , ne de üzülebildim. "Yaaa ... " dedim kaldım.

Şimdi ben oğlumla aynı okulda olacağıma sevinmeli miyim , üzülmeli miyim ? Gerçekten çok şaşkınım. Hiç beklemediğim bir sonuçtu . Ama oğlum o kadar sevindi ki anlatamam. Oleyy oleyyy Annem benimlee.... derken , benim tepkisizliğime de biraz üzüldü aslında. Ne gaddarım yaa...

Bazen bana olan aşırı düşkünlüğü , her ikimize de zarar verme boyutuna gelebiliyor. Söz dinlememesi , aşırı hareketliliği ve kıskançlık krizleri bize zor anlar yaşatacak diye içim içimi kemirmeye başladı bile. Her an yanımda ve gözetimim de olması çok güzel ama , bir süre sonra bu , onu da boğacaktır. Kendime hakim olup , görmemezlikten gelsem , nereye kadar gelebilirim. Bu sefer içime atar , daha çok stres yaparım. Başarısı da , başarısızlığı da , her davranışı "anne faktörü " altında olması beni çok zorlayacak!

5 yorum:

Handan dedi ki...

Hayırlı olsun Oziicim.

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun arkadaşım olumlu düşün güzel olur inşallah bizde kızımla beraberiz.Güzel tarafları var onları görmeye çalış.

özii dedi ki...

Teşekkürler kızlar... Umarım hayırlı olur. Yeni başlangıçlar biraz ürkütücü , hele de benim için...

Adsız dedi ki...

hayatın her günü yeni bir başlangıç, her anı yeni bir nefes, her nefesi yeni bir hayat... değil mi ama?

cogito dedi ki...

hayatın her günü yeni bir başlangıç, her anı yeni bir nefes, her nefesi yeni bir hayat... değil mi ama?