9 Ağustos 2008 Cumartesi

Kıskançlık mı?

Geçen gün müzik yüzünden animatörlerle tartıştım . Tartışma dediysem de bakmayın , sadece biraz hareretli bir konuşmaydı. Her gün abuk subuk , fi den kalma Cd leri evirip çevirip yutturmaya çalışıyorlar. Ve duyduğuma göre de yıllardır pek bir değişiklik yapmamışlar . Sevmedim ben bu animatörleri ...
...
Bir de sürekli olarak her etkinlikte Almanca konuşuyorlar. Şimdi kendime mi sinir olsam , Türkçe konuşmadıklarına mı bilemedim. Kendime sinir oluyorum . Çünkü sen Almanya' da doğ , büyü , şakır şakır Almanca konuş , tercüme bile et , sonra da Bursa'ya gelip 1. sınıfa başlayınca " ben burdakiler gibi konuşmak istiyorum" de ve unut. Biraz kaba olcak biliyorum ama "yuhh" diyorum kendime.

Babama hep derim ki " keşke beni konuşmaya zorlasaydınız , hatta dövseydiniz de unutturmasaydınız " derim. Çok üzülüyorum , yoksa kıskanıyor muyum ?

Hiç yorum yok: