8 Ocak 2011 Cumartesi

Neskrucavasfesan...

Dayanamadım ve bu saatte en yapılmaması gereken şeyi yaptım. Pişman mıyım ? Hayır değilim , en azından kayıtlara geçmesine sebep oldum. Belki bir daha yapmam diyeceğim ama yine de bana belli olmaz . 

Gecenin bu saatinde midemden gelen gurultulara karşı koyamadım . Bu gurultuyla yatağa girip zorla uyumaya çalışmayı da istemedim. Zaten istesemde uyuyamazdım , biliyorum . Kafaya taktım ya...Bir keresinde de sabahı sabah etmiştim , dön sağa dön sola ama inatla birşey yememiştim.  

Aslında tam olarak aklımdan geçen şey , bol acılı , bol kekikli bir kokoreçti ama bu teklifi sunamadım bile. Neymiş efendim ? " Bu saatte birşey yenirmiymiş ? "  Ee ,  haklııı biliyorum ama bugün de benim istediğim olsun. Nolur ki ? 

Sonuç olarak , kokoreç yiyemedim ama nescafe ve kruvassan ikilisi harika gitti. Hatta sabah olunca kahvaltıda bir deneme daha yapmayı düşünüyorum. Pek anlayamadım da... Şimdi birazcık açlık hissim gitmişken , kendime gelmişken , yazımı yazmışken ve en önemlisi de tekrar acıkmaya başlamadan yavaştan yavaştan gitme vakti geldiğinin resmidir :) nokta   

Başlık mı ? Uykudan karışmıştır. Yoksa açlıktan mı ?  :)))

8 yorum:

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

kruvasanlara gomul. sonra spor icin go'yu ek. tamam yazdim seni deftere:)
bu arada afiyet olsun. kruvasan sade miydi, marmelatli mi?

özii dedi ki...

** Haklısın Ayşem yaaa...
Nasıl özledim sizleri , go'yu ...
Ama 9 da çıkıyorum işte..
Bu arada kruvasan sadeydi , o saatte çok abartmıyım dedim :))

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Çılgınsınn nerden buldun o ismi ama yakışırr valla fransızlara taş çıkmış.:))

Handan dedi ki...

Arada lâzım bu kaçamaklar. Onu da yapamazsak artık :) Afiyet olsun canım. Oh.

özii dedi ki...

** Nescafe ve kruvasan ı içinden geldiği gibi karıştırdım canım :))

** Teşekkürler Handanım gel birlikte olsunn :))

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

ah be özicim boşver o kadar kasma. birde sabaha kadar inat edip aç yatmışsın ya ona hayret ettim. ben aklıma esince gidip yerim zincirle bağlasan durmam. enginlere sığmam taşarım:))))

özii dedi ki...

** Durucum ama ne zor uyudum bilsen belkide açlıktan bayıldım bilemiyorum artık :)))

Adsız dedi ki...

ÖZİİM ACIKINCA HİÇ KASMIYORUM SAAT KAÇ OLURSA OLSUN OTURUYORUM, İNSAN GİBİ KEKİMİN ÜSTÜNE NUTELLAYI SÜRÜYOM SÜRÜYOM SÜRÜYOM SONRADA YİYOM YİYOM YİYOM AHANDA BUNU BANA SEN ÖĞRETTİYDİN İYİDE OLMUŞ SEFAM OLSUN OH OH