19 Ocak 2011 Çarşamba

Yoğunluk...

Aslında "ceee" demek için geldim. Uzun uzun zaman ayırmak , yeni yazıları okumak , yorum yazmak , cevap vermek isterdim ama son haftaların getirdiği bir yoğunluk var. Sınavlar , ödevler , notlar , ortalamalar , hak ettiydi etmediydi gibi iç hesaplaşmalar vs vs... 

Yani , her birinin derdi de ayrı , koşturmacası da. Neymiş , beyefendiler , hanımefendiler keyfe keder derslere gelmeyecek , sınavlara girmeyecek , okula geliyormuş gibi yapıp , kaçacak , sağda solda oyun oynayacak , gezecek . Bizde " aman canım , aman cicim , gel bakiim sınavın da eksikmiş " diye peşinden koşacağız. Sonrada not yükseltme derdine ödev alacaklar , sorumluluklarını da yapmacaklar . Yine biz , defalarca hem hatırlatmak zorunda kalıp hemde dürte dürte o ödevi teslim almak için uğraşıp duracağız. Yani pek çok şeyi zorla yaptırtıyor olmak çok üzücü. Tabi , bu bahsettiklerim belli bir gruba yönelik. Ama öğrenmek isteyeni , dinleyeni de baştan çıkartıyorlar ya , ona yanıyorum. Zaten bu konu başlı başına sayfalar alır , şimdi sakin olmam lazım...
 
O yüzden de sorumluluklarını bilen , çalışan öğrencileri bir kez daha tebrik ediyorum. Bunlar , madalyonun güzel ve gurur verici yüzü ama diğer yüzünü çevirmeyelim derim.

Yani , anlayacağınız şimdilik işim başımdan aşkın. Şu telaşeler bir bitsin , hafta sonuna doğru herşey yavaşlama moduna girecek (yani en azından ben öyle umuyorum , eğer sistem yine çökmezse :)) Öyle yada böyle gece kuşu olup , bir şekilde bitireceğim . Molaya az kaldı , dinlenmek şart ama şu arada yoğun çalışmak bana iyi geldi. Kendimi sadece yaptığım işe odakladım. Sıkıntı yapmaya pek vakit kalmadı diyebilirim.Hem , zaten boşvermiştim... 

4 yorum:

Belgin dedi ki...

Kolay gelsin canim benim..

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

kolaylar gelsin.bu yogunluguna ilac gibi gelecek baykuslarin yola cikiyormus bugun, oyle duydum, tebrikler...

Handan dedi ki...

Kolay gelsin Öziicim. Tatile az kaldı ha gayret :)

özii dedi ki...

teşekkürler kızlarr, bitirdim çok şükür ama bende biterekten...