31 Ocak 2011 Pazartesi

Dinlenmek ve sessizlik....

Bugüne dair içimde bir rahatlık söz konusu . Ve nedense ilk kez pazartesi sendromu yaşamıyorum. Erken yatmak , erken uyanmak gibi bir kaygım da yok. Yoksa , tatilden midir nedir , yüzsüzcesine çıkıverdim ortaya...

Şaka bir yana ama gerçekten sakin ve sessiz kalmaya , kısa da olsa bir tatile ihtiyacım varmış. ( bak nanköre diyenler mi oldu ne ? ) Ama demeyin ne olur. Gürültü ve stres  insanı yoran şeylerin başında geliyor ki , artık benim de tahammül sınırlarım zorlanıyordu. Yani bedensel yorgunluktan çok beyin yorgunluğu beni bitiriyor. O yüzden de herşeyden uzak kalmak , bazen "çıt" sesi bile duymak istemiyorum . Bir de aklımdakileri gerçekleştirebilirsem harika bir doping olur bana...

Ama bu durumdan memnun olan sadece ben değilim , bütün çocuklarda gayet mutlu ve mesut evlerindeler. Yoğun anlamda ders yok , ödev yok. Yasaklar , kısıtlamalar geçici bir süreliğine kalkmış , çoğu tv karşısında elinde kumanda kanal kanal gezip yan gelip yatarken , çoğu da okul döneminde sınırlı kullandığı pc'sinde oyununda , ya akraba ziyaretinde yada kısa bir gezide. Birkaç gün herşey böyle güzel geçer, paylaşımlar yapılır sonra da  " Canım sıkılıyooo benimmm"  demeye başlar çocuk . Anneler babalarda " aay şu okul açılsada gitseniz . Sizi okul paklıyormuş " demeye başlar. Bilmezler 30 değişik karakterin aynı sınıfta neler yaptığını...Hepsi birbirinden başka... 

Ama ben şimdilik açılsın istemiyorum hatta kar yağsın da , tatil uzasın istiyorum. Şu an koşan , çığlık çığlığa bağıran , kapılardan camlardan sarkan , birbirine vuran , kötü sözler sarfeden , ısrarla çalışmayan , dinlemeyen , okuldan kaçan , saygısız , yaramaz birilerini görmek istemiyorum. Sadece dinlenmek ve sessizlik istiyorum. 

Şişştt tuşlara yavaş basın :)))

9 yorum:

Handan dedi ki...

O kadar ihtiyacım var ki tatil yapmaya. Ama henüz ufukta tatil gözükmüyor :(

Benim yerime de sessizce dinlen Öziicim.

özii dedi ki...

** ah Handanım zaten sana hayret ediyorum üstün bir performans gösteriyorsun.
Gel birlikte dinlenelim :))hatta gidelimmmmm buralardannnn

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Doya doya tadını çıkar Öziim.

özii dedi ki...

** canım teşekkür ederimmm Ankaraya mı gelseydimm :)))

Aşk Güneşi dedi ki...

Sessizce basıyorum tuşlara iyi tatiller mucksss.....

Handan dedi ki...

Ne güzel olurdu, şöyle sessiz, huzurlu bir yer. Yapılması gereken hiçbir şey yok.

öykü dedi ki...

Benım yerıme de tatıl yapar mısın:)

özii dedi ki...

** Aşk güneşim aynen böyle :))

** Handanım sen , bence arada telefonuna bak bakarsın bir uçuş yaparım ha ;)

** Öyküm yapmam mı? Depolayabilsem ne güzel olurdu di mi ?

Handan dedi ki...

Ne güzel olur :)