9 Kasım 2007 Cuma

Gidemedimmm....

Nasıl içim sıkkın , nasıl sıkkın anlatamam. Bu sefer niye derseniz? Gidemedim turnuvaya ve şimdi çok üzgünüm. Yüzümden düşen bin parça desem yalan olmaz. Son anda okulda yapılan plan program değişikliği , benim planlarımı da suya düşürdü . Daha önce haberim olsaydı bende gidiş planlarımı yapardım. Kısmet değilmiş demek gerekiyor sanırım.
İstanbul' da aldığım keyif , beni çok mutlu etmişti. Neyse belki Ankara'ya gidebilirim. Gerçi içimdeki heveste kaçtı. Birşey kaydedemiyorum ki kendi adıma... Boşa zaman kaybediyorum gibi geliyor . Bazen ne işim var benim oralarda diyorum , bazen de bu beni mutlu ediyorsa neden olmasın ki diyorum. Olsun mu olmasın mı ne biliyim yaa......
Bildiğim tek bir şey var ; O da bu oyunu çok sevdiğim , beceremesem de......

1 yorum:

Adsız dedi ki...

arkadaşım ,canım ,mutlu olduğun ve yapabildiğin herşey yap bir daha gelmiycez ki şu dünyaya dün bir şey okudum çok etkilendim sana da göndereyim oku ...sana gipta ediyorum senin yaptığının birazını ben yapabilsem dağıtsam şu kafamı...öptüm