30 Kasım 2007 Cuma

Bak ! şu uyuyana...

Şunlara bakın yaaa!! ne şeker uyuyorlar kıskandım valla....
Sözüm ona cuma günleri benim tatil günümdür , ama egecik okula gidecek diye uyanınca , gün de mecburen başlamış oluyor. O gidince yatsam , biraz daha uyusam , belki iyi olur ama onu da yapamıyorum. Sanırım sadece iki kere yapmıştım. Uyandığımda öğlen olmuştu , sonra da kendi kendime o-ha demiştim. O saatlerde uyanmaya pek alışkın olmadığımdan, gün bitmiş gibi geliyor sanki ne yapacaksam ! uyu işte...
İşte bugün de, o uyuyamadığım günlerden biri ....Ama nasıl bir baş ağrım var anlatamam. Hatta yüzümdeki tüm kemiklerim ağrıyor desem daha doğru. Gözlerim yuvalarından çıkacak sanki. Hasta mı olucam yoksa ne ! anlamadım. Ben en iyisi , bu uyuma işini öğleden sonraya bırakayım . Hem oğlum gelmeden biraz da , enerji toplamış olurum . Çünkü , o birrrr enerji emici , o birrrr şekerrrr. Biter mi enerjisi ? Aman aman bitmesin tabiki de , ama biraz da bana versinnnnnnn.....

Hiç yorum yok: