11 Kasım 2007 Pazar

Reklam budur...

Son zamanlarda beni derinden etkileyen en anlamlı reklamdı sanırım. Donup kalmışım ekrana bakarken . Birden gözlerimin dolu dolu olduğunu hissettim ve tutamadım göz yaşlarımı , yanaklarımdan aşağıya süzülüp gittiler ... Nasıl büyük bir özlemimiz var sana, nasıl ihtiyacımız var anlatamam . Keşke ama keşke hala aramızda olsaydın .
Reklam sırasında , beni etkileyen olaylardan biri de Ege' nin davranışı oldu. Büyük bir dikkatle tv izliyordu , şaşırmıştı bir bana baktı , bir ekrana. Birden ağlamaya başladı " Ben de Atatürk'le tanışmak istiyorum , orda olmak istiyorum. Oraya götür beniii " diye ağlarken , bunun bir reklam olduğunu , gerçek olmadığını anlattığımda biraz sakinleşmişti. Ama küçücük çocuğun Atatürk'e özlemi , sevgisi bu kadar büyükse bizimki nasıl bir aşktır düşünsenize...
Ebediyete intikalinin 69.yılında da , Seni saygıyla ve sevgiyle anıyoruz. Seni çok seviyoruz. Ve seni her zaman Yaşatıyoruz , yaşatacağız da ... İzindeyiz ve herşeye rağmen daima seninleyiz.

1 yorum:

__ dedi ki...

ya nasil guzel hakkaten! reklam demeye dilim varmiyor. sanki ufacik bi an yakalamislar ATA'yla. piril piril bi sunum gercekten. emegi gecenlere tesekkur... muhtesem olmus.
sana da tesekkur. pek tv izlemiyorum. bundan habersizdim. icime isledi. evet nasil ozluyoruz O'nu!!!... sen, ben, ve bizim gibiler...