4 Kasım 2007 Pazar

Happy Birthday to me!

Evet ! Ne kadar kabul etmesem de zaman acımasız ve ben de yaşlanıyorum. Yine bir yaş daha gitti , koskoca bir yıllll daha .
Oldu mu o kadar ya ? Ben bu kadar büyüdüm mü? Hep itiraz ederim aslında bilirsiniz.
"Yaş-lan-mı-yo-ruz " derim hep . Kabul etmek zoruma gidiyor belki de. Yaşıma uygun davranmak istemiyorum ki. Ruhum çılgın , kendini aşar sığmaz içine ama durduruyorum işte. Ben bu anlamda hiç büyüyemeyeceğim sanırım her zaman 10 yaş geride olacağım.....
Dün dedim ki " İyi ki doğmuş muyum yoksa doğmasamıy mışım daha mı iyiydi bilemiyorum"
Babam da dedi ki : " Bu sorunun cevabını bilen yok " Ama iyi ki doğmuşum ki sizler varsınız ...
Yaşım başım kutlu olsun işte falan filan .....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

tatlım benim yaaa iyiki doğmuşsun ve ben seni iyiki tanımışım doğumgünün kutlu olsun.
burge

__ dedi ki...

aaaa insan bi haber verir ya, "dogum gunum su" der... netten mi ogrenecegim ben arkadasimin dogum gununu? bak kutlamak icin ne kadar gec kaldim!! cok cok mutlu yeni bir yas diliyorum. umarim bu senen, gecmis senelerden daha hafif, kahkaha dolu, dertten tasadan uzak ve illa ki sevdiklerinde gecer. :) dogum gunun kutlu olsun!!