30 Aralık 2007 Pazar

24 saat kala....

Hazırlıklar tam gaz gidiyor diyecektim ki neredeyse bitti bile. 2007 'nin son gününü neredeyse koca bir yıla bedel olacak şekilde , mutfakta geçirdim ama , zevkle , severek , heyecanla..
Mmmm neler yaptım neler dermişim. Sonra da oturup , diyet listesi veririm :))
Benimki de laf işte....
365 günde 1 gün , olsun o kadarcık . Nasıl olsa arkadaşlarımızın arasında iki de doktorumuz olacağından , acil mide fesatına girenlere ilk tıbbi müdahale anında gerçekleşebilir. İlk önce onlar girmezlerse tabi . Aman aman bunlar işin şakası , her şey tadında güzel . Abartmaya gerek yok .
Neyse , ağacımızın ışıklarını yaktık. Odamızı balonlarla ve süslerle renklendirdik. Hoşgeldin 2008 Mutlu Yıllar.... yazdık .Çocukların en çok hoşuna giden yanı da bu aslında .Rengarenk , cıvıl cıvıl. Babamızı da kandırırsak - ki kandırırız kandırırızzz. Noel baba kıyafetlerini de giydirdik mi , değmeyin çocukların keyfine .....

1 yorum:

__ dedi ki...

ben de cok cok kutluyorum yeni yilini :) umarim 2008 her yonden, hepimiz icin cok cok daha guzel bir sene olur... opuyorum. mutlu yillar!!!!