27 Aralık 2007 Perşembe

Blog's birthday...

Bundan 1 yıl öncesine kadar bloglar hakkında pek bir fikrim yoktu. Bir arkadaşımın kendine blog açması ve bunu benimle paylaşması , yazıları hakkında görüşümü alması beni çok mutlu etmişti. Oldukça başarılıydı da . Sanırım etkilenmiştimki , kıssskandım hemen ben de bir tane açtım. Ama ortaya çıkması biraz zaman aldı. Biraz çekinmiştim galiba . Sanki hep içimde olan bir şeymiş gibi... öyle iyi geldi ki. Yazmayı çok seviyorum ama ya beceremediğimi ya da bazılarının gereksiz olduğunu düşünüyorum ....
Gereksiz olsa da bu benim çok hoşuma gidiyor. Hem bloglar arası gezinti yaparken , takip ettiğim bloglara dostça yorumlar yapıp , yeni dostlar da ediniyorum . Bu çok güzel bir şey ... Bazen de paylaşmak istediğim şeyler can sıkıcı olacak ve arkadaşlarımın da canını sıkacağım diye yazmaya çekindiğim şeyler de olmuyor değil hani. Ama hep iyi günde değil yaa olsunnn bilsinler , bu benim işte ....Mutluysam mutluyum değilsem değilimdir , her şekilde yansıyor zaten . Saklanması gerekse zaten paylaşılmaz.
Blog fikrini bir kaç arkadaşıma bulaştırmaya çalıştıysam da , ciddi ciddi ilham bekliyorlar . İlham gelecekteeee, bizim kızlar yazacak ...ohoo oooooo bekliyoruz bakalım. İçimden geldiği gibi boş boş yazmak bile bana keyif veriyorken öyle ilham filan bekleyemem ben.
Neysee konuyu çok dağıttım . Zaman çok çabuk geçmiş , bu işe başlayalı tam 1 yıl olmuş . Gitmeye de hiç niyetim yok. Beni bu işe bulaştıran arkadaşıma sonsuzzz teşekkürlerimi iletiyorum keşke görebilseydi . Bu bir kutlama olmalıydı aslında .Daha pasta kesecektik ama kapadı tükkanı yine . Gitti geldi, gitti geldi yenilendi, olmadı. Şimdi yine kepenkler inmiş , bu sefer gerçekten "tasfiye" sanırım . Eeee ne diyim ? Tembeldi zaten yazmıyordu ki . Dedikodu sayılmaz kendisine böyle söylerdi . Yazmayınca huzursuzluk hissediyordu . Sonunda kapadı işte. Yeniden dönmesi dileğiyle .... Teşekkür ederim...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

yine okuyup kaçıyordum,ama sen yine fırçalarsın diye yazayım dedim.iyi ki açtın bu blogu arkadaşım yazıların(sana göre boş boş ta olsa) ben okumaktan çok zevk alıyorum...yazılara devam bırakmak yok biliyorsun burda yazı bulamayınca çok sıkılıyorum.öptüm...

özii dedi ki...

Teşekkür ederim canımmcımm...

Adsız dedi ki...

dogumgunu kutlu olsun bloğunun şekerim ben de hep okuyup kacanlardanım galiba :))

Pazartesi gorusuruz optuummmm

burge