10 Aralık 2007 Pazartesi

Stressssss.......

Yine , yeni bir hafta , hem de baştan stres dolu .....
Kaçacak yer arıyorum valla. Okulda desen , her iş yoğun , yazılı haftası daaa......
* Daha yazılı sorusu hazırlanacakkk ,
* Yapılacakkk,
* O kağıtlar , tomarlar halinde eve gelecekkk,
* Köşede durup beni rahatsız edecekkk,
* Okusam daha da rahatsız edecek,
* Ah ahh! boşuna anlatmışım yine dedirtecekkk ,
* Bunun yanı sıra evde işler zaten hiçç bitmeyecekkk,
* Cuma günü Ankara 'da turnuvaya gitsem mi telaşına girilecekkk,
* Eğer gitme kararı alırsam evde planlamalar yapılacakkk,
* Oğlum beni özleyecekkk, ben onu özleyeceğimmm,
* Yolculuk uzayacakkk ,
* Gidemezsem bu bana dahada stres yaratacakkk ,
* Gidersem Pazartesi günü derslerde sürünen biri olacakkk ,
* İki gün sonra Bayram telaşı başlayacakkk ....
Ayy ayyy! şimdiden geldiler soldan soldan.......
Hayırlısıyla 2008 'e girebilsek..... Şöyle sakin sakin......
Fazla mı abartıyorum yoksa?

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bak şekerim sen onu bunu bırak da Ankara'ya git derim ben sana ben yine gidemiycem zaten bayramda ühühühühü

anladın sen benim kim olduğumu

es dedi ki...

Oziicigim, gezmek iyidir, ama ne turnuvasıdır bu cok merak ettim. Yarısıyorsan, bir sonrakinde izlemeye geleyim seni. Bu kez biliyorsun yokum :(

özii dedi ki...

***İsimsiz kişi; Bürgecim misin?
***Sevgili Eserel'ciğim, bu benim çok sevdiğim bir oyun aslında .
Hayatımın önemli parçalarından biri oldu "go" diyebilirim. Kasım ayına ait Miniklerim yazım ya da Eylül ayına ait Birkaç kare yazısı , sana fikir verebilir.
Hem ne kadar sevinirdim tanışmış olurduk.....

es dedi ki...

Bir sonrakinda burada olursam mutlaka gelicem :)

özii dedi ki...

Beklerim keyiflidir ama bir daha ki seneye ya da Bursa'ya gelirsin..