11 Aralık 2007 Salı

Beni al...

Ne güzel bir müzik bu, sakin bir giriş , hüzünlü bir bekleyiş. Hayal dünyasında yaşayan biri daha işte. Önce "Beni al" , sonra "Hele bi gel " sizde deneyin bence....

Bugünüm yarın olsa, ya da hep yeni baştan
Yaşamak ne güzel olur hiç başlamamışsan,
Geriye ne kalırdı yaşananları atsan
Seni bir daha yaşamak isterim aslında

Beni al kucağına, elini belime sar
Beni almadığın an üşürüm sabaha kadar
Beni al kucağına, elimi beline sar
Beni almadığın an ölürüm beni al

Biraz önce uyurken seni koynuma aldım
Dudağından öperken uykudan uyandım
Sana böyle uzakken seni bir daha sevdim
Yanına gelebilsem bir daha dönmezdim

Beni al kucağına, elini belime sar
Beni almadığın an üşürüm sabaha kadar
Beni al kucağına, elimi beline sar
Beni almadığın an ölürüm beni al

Beni al kucağına, üşürüm sabaha kadar

1 yorum:

__ dedi ki...

ve hatta "ben nasil buyuk adam olucam" :)))