5 Aralık 2007 Çarşamba

Sükut-u Hayal....

Ne başlayabildik doğru dürüst
Ne de bitirebildik...
Ne vazgeçebildim bilirsin beni..
Ne de anlatabildim...
Ah ! bu aşk iflah etmez beni..
Onunsa umrumda değil biliyorum..
Zaman sen diyorlar çaresi
Geç de nasıl geçersen geç bildiğin gibi

Ah ! şu gönlüm hiç kimseyi böyle sevmedi
Hiç kimseye böylesine yenilmedi ,
Ne yapsam ne söylesem de değişmedi aman...
Al dedim vur demedim ki..

Ayakta hislerim dilimde düğümler
Söz geçmiyor ki kendime...
Mecalim yok Anlat diyorsun ya..
Bendeki usul kiyameti..
Hani birisi daha çok sever ya
Bizimkisi o misal...
Meğer O vefasız çoktan gitmiş.
Gelde anlat kendine.. gelde anlat ellere..

Ah! şu gönlüm hiç kimseyi böylesine sevmedi
Hiç kimseye böylesine yenilmedi
Ne yapsam ne söylesemde degişmedi aman
Al dedim vur demedim ki..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kim yazdıysa çok güzel yazmış.(sanırım şarkı sözleride kendinin) nede güzel söylüyor demi be özi off..off..

özii dedi ki...

Evet canım, Nev bir tane bu konuda. Çok seviyorum ve takıldığım son şarkı bu , bu aralar....