13 Mayıs 2008 Salı

Dibe vurmak....

"Dibe vurmak" deyimi , sanırm böyle bir şey oluyor. Kendini berbat hissetmek , sevdiğin şeyleri yapmak istememek , herşeyden kendini soyutlamak , surat asmak , kimseyle konuşmamak , yalnız kalmak istemek , herkesi size karşıymış gibi görmek , en basit olayları bile sorun etmek ve bu durumu hiç geçmeyecekmiş gibi düşünmek falan filan.....

Yaa ben neden böyle oldum ? İnanılmaz bir sıkıntı yaptım kendime . Buna bir "neden" aramak gerekirse inanın bilmiyorum. Sadece devekuşu gibi kafamı kuma gömüp , canım isteyince çıkartmak istiyorum. Görmeden , duymadan sakin kalmak istemek belkide...

Ben ki tenise olan aşkıma rağmen , bugün ilk kez ektim ve gitmedim. Hatta şu an ki düşünceme göre haftasonu Ankara'ya gitme işini bile iptal ettim. 2 gün içinde değişir miyim bilemiyorum .Yazı da yazmak istemiyorum , yarın okula da gitmek istemiyorum . Bağlantıyı kurulamıyor varsayın....



Hiç yorum yok: