4 Mayıs 2008 Pazar

Uykusuz ben ...

Cumartesi Pazara bağlanmış . Hatta bunun üzerinden , 3 saat 40 dk geçmiş . Sabahın ilk saatleri olmuş ve ben hala buralardayım , müzik dinliyorum , blogları geziyorum , yorumlar yazıyorum , kimine gülüyorum , kimine üzülüyorum .
Ben neden gidip normal insanlar gibi uyumuyorum ki ... Fazla düşünmeye gerek yok aslında normal insanlar uyur dedim ya :))) Kendime inanasım gelmiyor..Bu uykusuzluk çok kötü birşey olsa gerek . Ama gelmiyor işte gelmiyor ne yapayım . Gözlerim ağırlaşmadan gidip yatamıyorum.

Zaman zaman pc başında çalışırken ( özellikle sınav sorusu hazırlarken ) uyuya kaldığımda oluyor. O sırada hayal meyal kendimi yatmaya giderken görüyorum ama kafam düşünce uykudan uyanıyorum ve hala pc de olduğumu görüyorum. O anda ordan kalkmak ne zor geliyor anlatamam. Zaten kalkmıştım , giyinmiştim , yatıyordum diyorsun ama bu durumda filmi başa sarıyorsun oflayaraktan ....Bizimde bir fişimiz mi olsaydı acaba ? Neyse ben şarj olmaya gitsem iyi olacak , yoksa bunun acısı Pazartesi'den çıkacak .
Uykusuz öziiden sevgilerle....

3 yorum:

Handan dedi ki...

GÜNAYDINNNN :D

nimetin.blogspot.com dedi ki...

ben gecen gun aksam 8 de yattim sabah 9 da kalktim ya:)) enteresan:)

nimet

özii dedi ki...

**Günaydınlar efendim :))
11:30 da güne başladım ama yine de günaydın ...

**Biliyor musun Nimet değil 8 'de 12'de bile yatamıyorum çok ilgincim yaa..