9 Mayıs 2008 Cuma

Nana...

Fox TV 'de " Bez Bebek " adında bir dizi var . Çok eğlenceli ... Çocuksu olduğunu kabul ediyorum ama Ege'ciğim hergün okuldan gelip Fox tv 'ye takılınca bana da ister istemez alışkanlık oldu. Severek izliyorum.
....
Oyuncaklar Ülkesindeki Nana'nın , aslında bir bez bebekken , insan olarak dünyaya gelmesi ancak gece yarısı yine bez bebeğe dönüşmesi , Hakan'a aşık olması ve kötülük perisi Şoker 'in bitmek tükenmek bilmeyen sihir ve oyunlarına karşı koymaya çalışması ve Baş Peri Kulina'nın her defasında Nana'ya yardımının eğlenceli bir hikayesi...
....
Sihirli Annem , Acemi Cadı ve Selena gibi dizilerde sihirler, periler ve büyülerin olması , zaman zaman çocuklarımızı olumsuz etkilediği düşünülse de , bunların gerçekte var olmadığını kabullenmeleri , sadece hayal dünyalarında yaşatmaları ne kadar sakıncalı olabilir ki ? Masal kitaplarımız çok mu farklıydı sanki ? Bunlarla büyüyüp , bunlarla büyütmedik mi ? Okuyarak hayalinde canlandırmanın keyfi bambaşka ama , görmek de güzel. Bence son derece keyifli. Zaten bütün çocuklar da çok seviyor . Demek ki " ben de kocaman bir çocuğum " sonucunu çıkartmak çok zor değil !
....
Şimdi bende bir çocuk gibi düşünmek ve hayal kurmak istiyorum . Sihirli güçlerimin olmasını , dönerek istediğim yere gidebilmeyi, yardıma ihtiyacı olanlara yardım edebilmeyi , kötü olan herşeyi zararsız hale getirebilmeyi , görünmez olabilmeyi , zamanı dondurabilmeyi , hatta bazen geri alabilmeyi , cisimleri çeşitli şeylere dönüştürebilmeyi çok ama çok isterdim ... Ama gerçek hayatta yok ki böyle şeyler...Sonuçta fazla kaptırmamak lazım :D
Nana nana nana na na na ......

7 yorum:

Handan dedi ki...

Sihirler değil bence konular sakıncalı olan. Sihirli annemde mesela o çocukların aşk hayatı yaşlarına göre biraz büyüktü bence. Ama kim sihirli anne olmak istemez :)

özii dedi ki...

Evet o konuda çok haklısın ama biz bile çağın gerisinde kaldık sanırım . Şimdiki çocuklar her konuda çok bilinçli , erken ergenlik yaşadığımızı bile düşünüyorum.
Düşünsene biz ilk aşkımızı ne zaman kime söyleyebildik ? Şimdi daha ana sınıfındayken , bu benim aşkım diyebiliyorlar :DD

Adsız dedi ki...

BENDE COK SEVEREK İZLERİM
VE BANA GÜLENLER BİLE VARDI
AMA GÜZEL OLAN ANNEM BİLE SAYEMDE DİZİYİ İZLEMEYE BAŞLADI.
EVEEEET BENDE PERİ OLMAYI COOOOK İSTERDİM
TANYER

özii dedi ki...

En nihayet Tanyercim , bakıp bakıp yazmamak demek, seni gidi seni...
Boşver gülen gülsün seviyoruz işte ötesi var mı ? :DD

İlknur dedi ki...

benim 2 yaşındaki kızım bile nana hayranı.Nana diyince akan sular duruyor.Ne yalan söyleyim bende izliyorum...

Meleğin Dünyası dedi ki...

Tabi ki ben ve oğlum da izliyoruz.Ben de tatlı cadıyı çok severdim.Pazar günü kanal d de yeni Nickole Kidmanlı versiyonu var sevenlere duyrulur:))

Meleğin Dünyası dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.