8 Mayıs 2008 Perşembe

Tenis faydalıdır, çünkü ...!

Tenis , hayatımda yapmak istediğim en önemli şeylerden biriydi. Daha önce de demiştim keşke çocukken başlayabilme imkanım olsaydı . Profesyonelce oynamayı öyle çok isterdim ki... 4 aydan fazla oldu ama epeyce yol katettik . Artık birbirimizin toplarını keyifle karşılayabiliyor, hafif maç temposuna da alışıyoruz. Bazen uzun süre , topu iyice yorduğumuzda oluyor. "Hadi , hadi , hadi " derken küçük bir hatamızda aaaaaaa... oluyoruz. Sonuçta eksik yönlerimiz hala var , zamanla o da oturacak.

Bazen günü günümüze uymuyor , top canavarı olup , hiç bir topu karşılayamadığımız ve o anı kendimize zehir ettiğimiz de olmuyor değil...! Günlük yorgunluklar, stres , dalgınlık dikkatimizi çok etkiliyor. Topa mı vuruyoruz yoksa hırsımızı başka bir şeyden mi çıkarıyoruz ? Hemen yansıyor . Ama yine de stresi azaltmanın en güzel yolu diye düşünüyorum. Sonuçta Tenis faydalıdır, çünkü ...!
...
Tüm bu faydalarının yanı sıra bana iyi gelense , taşın tahtada çıkartığı ses gibi topun da rakette çıkarttığı ses ....

2 yorum:

Hülya dedi ki...

süper tenise başladığınızı bilmiyordum... oynayalım mı bi ara... zuzuyla ben de oynuyoruz epeydir... :)

özii dedi ki...

Tabiki de oynarız Hülyacım, acemiyim ama bilgin olsun :P