14 Temmuz 2008 Pazartesi

Başka dünyalı...

Zaman zaman başka bir dünyadan , garip biri olduğumu kabul ediyorum. Bazı şeyler bana o kadar ters ki...Hatta kabul edilemez boyutta ...Bazen içinde yaşadığım toplumun adetlerine , gelenek - göreneklerine gıcık oluyorum. Bir anda beynimi döndürüyor , kendimi ciddi anlamda gergin hissediyorum ve hızla uzaklaşmak geliyor içimden ....

Mesela herhangi bir konuda "Bu yapılmalı adettendir. Yoksa çok ayıp olur " kelimesini duyduğum anda bende şafak atıyor. Ne demek yaa , ben istemiyorsam istemiyorumdur , adeti filan yoktur o işin . Hem kim koymuş bu kuralı ? Bozsak ne olur , ayıplasalar ne olur? Dedikodu olur. Dedikoduuuu. Olsunnnnn banane. Sonuçta iyi de olsa , kötü de olsa dedikodu hep olmayacak mı ? Ve ben yapmak istemediğim bir şeyi , sadece başkaları istiyor diye kabul etmediğim için suçlu mu olacağım? Benim ya da bizim isteklerimize ne olacak? Önemi yok mu ? Adetler bozulsun ki kimse bir takım şeyleri yapmaya mecbur kalmasın. Bırakın herkes neyi nasıl istiyorsa öyle yapsın. Özgürüz , adet filan yok! Ya da ben bilmek bile istemiyorum.

Neyse yaa, ben neden kızdım bu kadar durup dururken ? Kimse bana bişey demedi ki ? Ama bildiğim iki şey var :
1- Ben garip biriyim
2- Yasaklar delinmek içindir.

5 yorum:

Handan dedi ki...

Kızma kızma :D

Günaydın. Nefis bir haftaya açılsın sabahın...

ozii dedi ki...

Günaydın Handan'cım...
Ama çok kızıyorum , ne yapayım yaa...
Sen hiç hissetmiyor musun bunları , yoksa ben gerçekten mi garibim?
Benim gibi birkaç arkadaşım var aynı dünyadanız :D

SMİLENA dedi ki...

günaydin marslı arkadaşım...

ozii dedi ki...

Mars yakın canımcım çok daha uzak çokkkk.....
:D

Handan dedi ki...

Her zaman muhakkak birilerine garip ve yanlış gelecek yapılanlar. Herkesi mutlu etmek mümkün değil. Kendini mutlu et yeter :D