13 Temmuz 2008 Pazar

Dalgınlık işte...

Geçen sabah uyuya kalmışız , aniden fırladık . Ege yüzmeye gidecek , daha kalkıp giyinecek de ( ağır ağırrr) , kahvaltı yapacak da , servise yetişecek . Ne mümkünnn !!!

Servis geldiğinde kahvaltıdaydık ...Acele acele , ağzında lokmasıyla kapıya geldi. Ayakkabılarını giydi . Ve ben ne yaptım ? Arabanın anahtarlarını uzattım . "Al annem , çabuk çabuk " dedim. Bir an , eşim , ben ve Ege birbirimize baktık kitlendik ve kahkaha patlattık....Bunun için 11 yıl beklemesi gerekiyor . Geç kaldı ya , dalmışım işte....

4 yorum:

SMİLENA dedi ki...

ben bir keresinde kirli bulaşıkları buzdolabına yerleştirmeye kalkmıştım...

özii dedi ki...

Ahh ahh.. daha saymadığım neler varr neler :D

İlknur dedi ki...

yalnız değilsin bende yaparım böyle şeyleri genelde.Geçen gün .almayan telefonu açıp efendim dedim ve etrafıma bakıp hemen kapattım. :))

özii dedi ki...

Kim aramıştı :DD