29 Temmuz 2008 Salı

Te-miss...

Uzun zamandır gözümde büyüttüğüm işlerimden birini , sonunda bitirdim. İyi bir "buzdolabı temizliği " yapmam gerekiyordu ve hep erteliyordum. Aslında otursam , başlasam , kitaplık dolabımın içini , giyimleri tıkıştırdığım dolapları , oyuncakları , çekmeceleri de elden geçirsem hiç fena olmazdı ama buzdolabı daha acil gibi göründü , nasıl olsa diğerleri görünmüyor :)))) Karıştırılmaz di mi ama ?

Bende fırsatını bulmuşken " Hadi kalk özii , şimdi tembellik sırası değil , rafları sökmeye başla , yıka , kurula , yerine tak " derken her yerini ince ince temizledim. Nasıl olsa 1-2 güne kadar tamamen boşaltacağımız için yeni alışveriş yapmadık. Bu arada çürüyüp kokacak her şeyi de ayıklayarak , gereksiz yere beklettiğim kavanozları da değiştirdim , bazılarını da attım. Şimdilik biraz kahvaltı malzememiz ve bol bol şeftalimiz var. 2 akşamlık yemek işini de aperatif bir şekilde halledersem sorun kalmaz. Buzdolabım mis gibi oldu ama tam takır kuru bakır da oldu hehehehe...

Hiç yorum yok: