16 Temmuz 2008 Çarşamba

Biber dolmam...

Bugün hava kapalı ve serin. Aslında tam çıkıp gezme havası ama benim canım istemiyor. Bende biraz mutfak moduna girip biber dolması yaptım . Kokusunu nerde olsa tanırım. Bazen apartmanda bile bu kokuyu duyunca , eve dönüp dolma yapasım gelir. O derece severim yaniii. Benim yaptığım kıymalı - pirinçli biber dolması. Üzerine yoğurt ve maydonoz ilavesiyle çok güzel oluyor. Zeytinyağlı biber dolmasını da soğuk , soğuk , üzerine limon sıkıp yemeğe bayılırım. Dedim ya her türlüsünü ....

İster biber, ister kabak , ister domates , patlıcan , yaprak , enginar... Ama hepsini yapamam o ayrı konu. Mesela enginar zor iş , yaprak nankör iş... 2 saatte sar , 2 dk. bitir . Komaya girerim valla. Yapanların eline , koluna sağlık ama ben uzun vakit harcayan yemekleri artık yapamıyorum . Pratik , çabuk, değişik , sağlıklı olsun yeter..
Hatta ve hatta hazır olsun , o en güzelii :)))

5 yorum:

SMİLENA dedi ki...

çok güzel görünüyor.eline sağlık..bak şimdi canım çekti..

Handan dedi ki...

Aaa, e pes yani. Ben de kıymanın açılmasını bekliyorum dolma yapmak için :D

özii dedi ki...

*Teşekkürler smİlena.. Ama resmi kopya çekmiştim , üşendim de...

*Handan'cım bugünü dolma günü ilan ediyorum :))
Sana da afiyet olsun..

İlknur dedi ki...

benimde canım istedi bende çok severim ama işyerindeyim bir paket gönderseniz Ankara'ya doğru olmaz mı? :))

özii dedi ki...

Olurrrrrr....