3 Temmuz 2008 Perşembe

Gıcığım...

Bugün pek bir sıkıntılı , pek bir mutsuz , pek bir keyifsizdim. Negatif enerji yaydım durdum , o yüzden kimselere görünesim gelmedi. Hasta değilim , kimseyle tartışmadım , kızmadım ama sonuç olarak hiç bir şey olmasa da bugün her şey bana ters .. Ya benim hayata , ya da hayatın bana bir gıcıklığı var ama çözemedim ben bu karışık denklemi...

Sabah uyandığımdan beri , bir o odaya , bir bu odaya , oflaya puflaya , bir o koltuktan , bir bu koltuğa yıkıla yıkıla günü zor geçirdim , patladım kısacası . Çok sıkıldım , hatta sıkılmaktan bile sıkıldım , o derece yani...

Kendime diyorum ki ; Al eline kitabını oku -YOK İSTEMİYORUM , güzel bir film bul , izle - YOK ONU DA İSTEMİYORUM , dışarı çıkıp gez - YOK , yemek yap , hatta tatlı bir şeyler yap - YOK YAPAMAM , biraz uyu o zaman - UYKUMDA YOK , Bu epeyce bir süre bu şekilde sürdü, sonunda "eeeeehh" dedim "patla o zaman"

Bu gibi durumlarda en iyi çözümü ağlayarak bulurum ama onu bile yapmak çok kolay olmadı . Akşamı buldu . Sonra biraz açıldım ve sonunda dışarı çıkabildim ....

Meğer gıcık olan benmişim ....

3 yorum:

Handan dedi ki...

Olur bazen öyle günler :D

özii dedi ki...

Geçmedi ki hala
Kendi başıma belayım :(

özii dedi ki...

Serdar Ortaç'ın etkisinde kaldım yoksa yanlış anlaşılmasın yaneee...