8 Temmuz 2008 Salı

Otobüs macerası 2.Bölüm:

Ben bir yerlere gidince , sanki herkesin gidesi gelmiş kardeşim olur mu böyle ?? Ne işiniz vardı , oturun evinizde di mi ama .... Ben mecbur olmasam gider miydim hiç :))
Sırf bu yüzden dönüş için zor bilet buldum zaten . Gelirken ne güzel, yayıla yayıla oturup , uyumuştum.
Neyse otobüs perona yaklaştığında , bir an önce yerime oturup, uyku moduna geçmeyi planladım . Yanımdaki kız çoktannn derin uykuya geçmişti bile. Hafif bir horlamayla hemen kendine gelip , toparlandı. Ağzı da açıktı üstelik . Ama ben gülmedim . Çünkü otobüste onlardan çok vardı ...

Hemen yerime yerleşip , kafamı koltuğun kenarına dayadım , kapadım gözümü. Arasıra uyuşan ayaklarımı yer değiştirip rahatlatmaya çalıştıysam da pek işe yaramadı. "Az kaldı sabret " diye diye yine yumdum gözlerimi. Rahat olmasam da epeyce uyumuşum ki muavinin beni dürtmesiyle uyandım.

"Abla ablaa... geldik nerde incen , söyle de şoför ona göre dursun."
"hıııı aaaaa öyle miiii .....tamam tamam...."
Yerimden kalkıp etrafa bakındım , saat sabahın 04:15 'i . Erken gelmişiz , uyku sersemi ineceğim yeri tanımaya çalıştım.
"Az ilerdeki metro istasyonunda kalabilirim"
"Sizin için geldik şehir içinden , normalde çevre yolunu kullanıyoruz"
"Teşekkür ederim. Sağolun . Size İyi yolculuklar " dedim ve indim .

İndim ama zifiri karanlık , ortalıkta in yokkk , cin yokkkk . Sadece sağda bekleyen taksiler var . Binsem mi ki ? Yok yok zaten ne kadarcık yol ki yürürüm . Ayy! ben deli olmalıyım . Kimseye de "beni almaya gelin " demedim ki . Bende ki de hakkaten deli cesareti sanırım ...Metro istasyonunun altından karşıya geçip , 6-7 dk . kadar bir yol yürümem gerekiyor .

Filmlerde , saldırılar hep buralarda oluyor diye aklımdan geçirmemeye çalışıyorum. içkiciler var mıdır ki ? Tinerciler ? Sapık filan ? Ya köpekler varsa? Hangisi az hasarlı acaba ?

Yok canım ne gezer burda , hem olsa da çığlık atarım . Her yer site , her yerde bekçi var. Koşup yetişirler herhalde. Bu düşüncelerle boğuşurken karşıya geçmiştim bile. Süperim valla , kendimi tebrik ettim. Sıkı bir yürüyüşle anneme geldim . Cepten bir çağrı attım , kapı açıldı , canım annem , fedakar annem , bir kere daha öpüyorum seni. Hemen yatıp sabah 8 e kadar uyumuşum. Sonra da doğru evime , oğluma koştum . O da hafta sonunu mutlu geçirdiği için , içim rahat etti . "İyi ki gitmişim" dedim....

Hiç yorum yok: