17 Nisan 2008 Perşembe

Ben de kalın ...

Kafam çok karışık çok , yapılacakları bir türlü sıraya koyamadım . Aslında sadece son hazırlıklar kaldı. Süprizlerimize kadar , herşey hazır. Gelemeyenler çok üzülecek !! Öğrenin bu oyunu diyorum size, hiçç oralı bile olmuyorsunuz.
Yarın ufak detaylar için yine koşturmam gerekiyor . Bu nedenle stresli olurum yazamam . Cumartesi zaten yokum eve geldiğimde yorgun olurum yazamam, pazar yine yokum yazamam . Pazartesi herşey bitmiş olur ama ben uykusuzuk ve yorgunluk şoku nedeniyle sürünüyor olurum . Salı günü de off off , sorgulama iştee , bıd bıd bıd bıd, sor-gu-la-ma a-nı yaşa ve görr . Kurtulamadım bu pis huyumdan yaa , oysa ki neleri kaybettim bu yüzden. Herşey her zaman kontrol altında olamıyor iştee...Hayırlısı , bakarsınız stresli olmam ve yarında gelirim iki laf söyler giderim.
Ayrıntılar, resimler, heyecanlar pek yakında burada , ben de kalın :))

4 yorum:

Handan dedi ki...

Derin bir nefes alıp tadını çıkart :)

özii dedi ki...

Handan'cım günaydın teşekkür ederim.
Ben deli miyim yaa? Sakin olmamıyorum kii bitti işte herşey son gün .
Yarın saat 10 da masamın başında oyundan tat alıyor olucam.
Hava da limoni, canım sıkıldı uff uff....

Handan dedi ki...

Güneş çıktı bak. Nefis bir gün :)Yarın da öyle olacak.

Meleğin Dünyası dedi ki...

Bol şanslar:))Umarım herşey yolunda ve güzel olur.Keyfini çıkar.Ayrıntıları bekliyorum.