2 Nisan 2008 Çarşamba

Mor yakıştı...

Kendimle dalga geçe geçe sonunda sakatlanmayı başardım. Tenis topunu kurtarmak için kendimi feda etmenin anlamı neydi ki ? Artiz misin kızım ? Kendimi ne sandıysam ? Öyle bir düştümmm ki !!! Ağır çekim olsa , komedi filmi olurdu diye düşünüyorum . Ayaklarım birbirine girdi , düğümlendim , uçtum uçtum ve dizlerimin üzerine çakıldım.

Çok canım acıyor çok . Ama kafamı ya da belimi kırmadığıma sevinmeliyim . Şimdi yoğun buz banyosu yapıyoruz .Sonra da jel ...Mosmor oldum daha ne nolsunn...

10 yorum:

__ dedi ki...

vah vah ya, uzuldum, gecmis olsun... arada olur boyle ufak tefek kazalar. ama yilmak yok di mi? kortlarda esmeye devam... :)

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun canım ya...geçenlerde bende yanlamasına düştüm.bacağımda morlukları geçtimde omzum çok kötü oldu 1 ay oldu hala ağrıyor kaldıramıyorum kolumu rahat...dikkat et kendine sende..Sharapova 'mı sın sen kızım ya :))

Handan dedi ki...

Ben de öyle voleybol oynarken atladıydım topa. Okulda vizelere giremediydim bileğimi sakatladığım için :D Kendini oyuna vermek bu oluyor işte :)

Geçmiş olsun .

özii dedi ki...

Teşekkür ederim canlarım yaa...
Biraz topallıyorum ama idare ederim.
Dizimle uğraşırken ayak bileğimi ihmal etmişim :(

özii dedi ki...

Teşekkür ederim canlarım yaa...
Biraz topallıyorum ama idare ederim.
Dizimle uğraşırken ayak bileğimi ihmal etmişim :(

Adsız dedi ki...

İnsanın tenis oynarken burkulsun bileği yahu ! :):):)Geçmiş olsun.Benim bileğim bile burkulmuyor :(

Meleğin Dünyası dedi ki...

Çok geçmiş olsun arkadaşım:( Üzüldüm:(( çabuk iyileşirsin umarım.Ben de çok sık düşerim ama sakarlığımdan:)iyi bilirim düşmenin acısı ve komikliğini...

İlknur dedi ki...

çok geçmiş olsun.

özii dedi ki...

Teşekkür ederim çok sağolun. Neyseki çok önemli değilmiş , atlattım. Hatta bugün yine gittim tenise.
Ama bu sefer yemezler , top sağa mı kaçtı bye byee, sola mı kaçtı bye bye....koşmadım :DD

nimetin.blogspot.com dedi ki...

menisküs olma da ozii aman deyim:(
kardesim ameliyat oldu iki aydir cekiyor:((

nimet