9 Nisan 2008 Çarşamba

Bitkisel çay...

Son haftalarda , herkes muhteşem 5' liyi konuşuyormuş ve ben daha yeni duyuyorum . Nerede yaşıyorum ben yaa...pes doğrusu

Neymiş bu 5'li ? Aslında bu bir bitki çayı. Metabolizmayı hızlandırıcı , yağ yakıcı özelliği olan , vücuttaki toksinlerin atılmasını hızlandıran otlardan oluşmuş bir karışım. Mate , biberiye, funda , yeşil çay ve kekikten oluşmuş. Tüm özellikleri ve kullanımıyla : İşte burada .

Sonuçlar mükemmel deniyor. Ama otlardaki acımsı ve buruk tatlar her zaman içimi kaldırır , kolay kolay içemem. Sıvı bile olsa boğazımda düğümlenir ...
Gerçi denemeye değer diyerek, gidip aldım . Sonuçta "yüz ifademden başka kaybedecek bir şeyim yok" dedim ve 2 gündür taze taze demleyip içiyorum. Ama her içişimde burnumu kapatma ihitiyacı ve sonrasında ağzıma atacak tatlı birşeyin arayışına girdiğimi farkettiğim için şimdilik vazgeçtim , bu işin sonu pek hayırlı değil gibi ya neyse...

4 yorum:

Meleğin Dünyası dedi ki...

Öncelikle sayfanın bu yeni haline alışamadım onu belirtmek isterim.Siyahı seviyordum.Başlığındaki farklılık güzel olmuş.Ama siyahla daha mı güzel olur acaba!?
Bu ot işine gelince de ben de hiç sevmiyorum bu otları karıştırıp içmeyi falan.Mutlaka yararlıdır ama bir süre deneyip hemen sıkılıyorum.En son denediğim benimde ıhlamur,meyan kökü ve çubuk tarçın karışımıydı tadı fena değil denenebilir limonla içimi güzel.

Adsız dedi ki...

canım bende limonu tavsiye ederim içine biraz limon sık tadı biraz daha düzeliyor gibi..bir çay kaşığı da bal katabilirsin okadar balın zararı olmaz sanırım..

özii dedi ki...

*Limonla da denedim , ama bal denemedim pek gönlümde yok ya , bahane yapıyorum galiba...

*Bu arada sayfamı yine siyah yaptım Melekcim ,dinledim sözünü..
Ben de pek sevememiştim, bu daha güselll :)

Meleğin Dünyası dedi ki...

Hah şimdi olmuş işte:))