27 Nisan 2008 Pazar

Fasıllı akşam...

Sıkıcı bir cumartesiyi evde geçirirken soğuk , rüzgarlı ve karanlık havadan etkilenip yine karamsarlığa ve sıkıntıya soktum kendimi.....Hiç bir şey yapmadan uyuklamak , tembellik yapmak istedim. Ama onu da yapamadım. Bir yandan da evde yapmam gereken işleri , bir yandan da sınav sorularını hazırlamam gerektiğini düşününce , daha da üstüme geldi herşey! Oflaya puflaya başladım mecbur...Akşam için de , arkadaşlar yemek programı yapmış ,bizi de dahil etmişler. Yine Kumyaka 'da ama bu sefer çalgılı fasıllı bir gece. Aslında sevmem fasıllı ortamları . Hele de ruh halim böyleyse hiç çekemem. Böyle sıkıntılı hissettiğim zamanlarda , kimseye bunu yansıtmamak adına , kimseye de görünmek istemem. Bu görmek istememekten değil , suratımı kimse böyle çekmesin anlamında . Herkes yaşar böyle anları .....Neyse "gidelim güzelleşiriz "dediler gittik. Biraz gürültülü bir ortamdı ama güzeldi. Arkadaşlarla birlikte olmak da iyi geldi ama ve bütün hırsımı yiyeceklerden çıkararak kendimi komaya soktum sanırım. Ne gereği vardıysa ...
Ama en güzeli fırınlanmış tahin helvasıydı ...

Dünya tatlısı Nehir'cim de fasıl grubundaki adamlara ne dese beğenirsiniz? "Sizin işiniz burda ne zaman bitcek , ne zaman gitceksiniz evinize ? Söylediklerinizi beğenmedim" . Çok güldük , çok şekerdi.

Şimdi de Pazar günümü evde geçirme planı içerisindeyim. Baba oğulu gezmeye gönderdim . Aklım kalmadı değil ama , işlerimi sakin sakin bitiririm dedim. Oturdum sorularımı hazırlıyorum , biraz mola verdim , bloga geldim , yazdım , çizdim , gidiyorum. İşlerimi bitiriyimde belki gezmeye de vaktim kalır.

Güzel bir haftaya başlayalım ama önce güneş :)

1 yorum:

Meleğin Dünyası dedi ki...

Sıkılınca farklı bir yerde kafa dağıtmak iyi geliyor.Şu fırınlanmış tahin helvasını da merak etmedim değil doğrusu:))
Bu aralar ben de habire tıkınıyorumda:(