29 Nisan 2008 Salı

Fındık fıstık...

Durup dururken kuruyemiş yeme alışkanlığım hiç yoktur . Ama geçen gün ne olduğunu anlayamadan , kendimi birden , kuruyemişçi de buldum . Nasıl canım istedi anlatamam. Fındık , fıstık , soyalı leblebi ( çıtır leblebi derler ya) ve kaju fıstığından oluşan bir karışım aldım , sonra da , gidip gelip avuç avuç yedim.

Normalde yapmam böyle şeyler , bazı minerallere , vitaminlere ve yağa mı ihtiyacım oldu acaba ? Yoksa tamamen açgözlülüğüm mü tuttu anlayamadım.

Aslında zaman zaman abartıya kaçmadan yemek gerekiyor ...Kalp ve damar sağlığı açısından oldukça faydalı. Özellikle ceviz ve fındık . Ama en çok Kaju fıstığını tercih ederim ...

7 yorum:

Handan dedi ki...

Deme kaju fıstığı bana. Çok kötü bişi o, yedikçe yiyesi geliyor insanın. Sonra bu göbek gitmiyor tabi. Of, of...

özii dedi ki...

Dimi be Handan 'cımmm olsa da yesek diyorum :))

Meleğin Dünyası dedi ki...

Tabi yaz böyle fındık fıstık kaju maju sonra canımız çeksin :) olmazki canım böyle:))Şurda rejim yapmaya çalışıyoruz:((

İlknur dedi ki...

Valla ne yalan söyleyim benim de canım çekti.Çok severim bende:))

özii dedi ki...

Kızlarrr napsakk kii ...
Ben Mayısta Ankara 'ya gelebilirim
Yanında ne gider bilen var mı? Ben öyle yemiştim zaten...
:D

nimetin.blogspot.com dedi ki...

benim canım da bazen cips çekiyor:) vergi kaçırır gibi yiyorum inanamazsın:)) içim eriyor yerken. ay kilo olacak selülit de mi yapıyordu bu meret. tuzluymuş da canım diyerek hepsini yiyorum ya:(
bu arada cimbomu tebrik ediyorum. ben seyretmedim ama güzel oynamışlar. ayrıca futboldan da hiç anlamam:)) hayir bi tebrik için niye bu kadar kelime sarfettim o da ayri ama neyseee:))))))

nimet
kocası fenerli kendisi besiktasli ama kocası icin ille de fenerli:))

Meleğin Dünyası dedi ki...

:D Sana bırakıyoruz özicim yanında artık fındık fıstık......Güzel yenir Ankara'da, Bekleriz:))